Nytern Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: Jaja, folkens.. Jeg tenkte jeg skulle være julenissenytern (æsj ) og gi bort et gavekort fra bladet "Råner`n". Vi snakker gratis kjøring på Rånerns arrangement på Rudskogen den 25.okt. Men jeg har ETT men... Gavekortet MÅ brukes! Det er så ultrakjipt å ta bryet med å sende det til noen for så å finne ut at det ikke brukes når mange her sikkert kunne tenkt seg litt gratis morokjøring før vinteren setter sine klør i vårt fagre land Dette er da verdt totalt 500kr. :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa: :santa:
Nytern Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Man må ha førerkort og bil! Ja, også må man seff være først ute
SteffenM2 Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Ah, crap. Jeg har alt jeg! EDIT; kan iallefall sørge for at det blir brukt da
Nytern Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Haha, du har bil og førerkort? Derfor kan du ikke "vinne" dette?
Micro_RaCeR Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 jippi dette må jo være noe for meg. fikk endelig starta bilen min. som har stått nå et år på grunn av motorhavari. og jeg er på meldt til råneren å.. skal endelig få prøvd turbo bilen på banen..
SteffenM2 Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Haha, du har bil og førerkort? Derfor kan du ikke "vinne" dette? Det var ironi.. Men har en kamerat som skal ut da, han kunne trengt dette!
Nytern Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Den personen som evt får dette skal personlig bruke det, ha bil og førerkort. Sånn, det er reglene
SteffenM2 Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Den personen som evt får dette skal personlig bruke det, ha bil og førerkort. Sånn, det er reglene Pokker! Jaja, da er jeg ute av leken. hehe
Nytern Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 jippi dette må jo være noe for meg.fikk endelig starta bilen min. som har stått nå et år på grunn av motorhavari. og jeg er på meldt til råneren å.. skal endelig få prøvd turbo bilen på banen.. OI! Jeg overså innlegget ditt tydeligvis.. Men da tar du imot det? Send meg en pm med adresse og greier isåfall. Så sender jeg det i morgen
Nytern Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Haha, takktakk! Gavekortet er på vei i posten til Micro Vel fortjent mtp masse styr med motorras og greier! Skulle ønske jeg hadde flere å dele ut. Morsomt dette :whoa:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå