Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare 1 nøkkel til bilen min (sentrallås, åpne - låse - og åpning av bagasjerum). Det er nesten ingen ting igjen av knappene + at jeg ønsker å ha 2 nøkkler til bilen. Må jeg på BMW å kjøpe en ny (for den må vel evt. kodes etter min sentrallås?) Og noen som vet om det er kostbart?

Skrevet

Regn med minst et par tusen for ny nøkkel med fjernkontroll. Bør ha ny jeg også, men er andre ting om frister mer for å si det sånn.

Skrevet

Ingen programmering, du flytter bare innmaten over fra den gamle men pass på å bestille riktig nøkkelblad det er to typer som brukes av BMW, en med hakk og spor og en uten. du kan bare sende en pm. om du trenger hjelp.

Skrevet

slenger inn et spørsmål her jeg.....jeg skal bytte ut sylinder låsen på førerdøra mi pga innbrud...vil sentral låsen forsatt virke? det er ikke lik nøkkel som på resten av bilen

e 36

Skrevet
Ingen programmering, du flytter bare innmaten over fra den gamle men pass på å bestille riktig nøkkelblad det er to typer som brukes av BMW, en med hakk og spor og en uten. du kan bare sende en pm. om du trenger hjelp.

okej, takk skal du ha=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...