pengelek Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Jeg har bare 1 nøkkel til bilen min (sentrallås, åpne - låse - og åpning av bagasjerum). Det er nesten ingen ting igjen av knappene + at jeg ønsker å ha 2 nøkkler til bilen. Må jeg på BMW å kjøpe en ny (for den må vel evt. kodes etter min sentrallås?) Og noen som vet om det er kostbart?
jansson Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 ja du må på BMW..vet ikke hva det koster
pengelek Skrevet September 30, 2008 Forfatter Skrevet September 30, 2008 Okej, regnet med det! Noen her som vet ca. pris?
jansson Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 kan si at jeg betalt kr 225 for og kopiere opp min nøkkel når jeg fikk bilen..men jeg har ikke noe start sperre eller fjern kontroll elelr noenting.
Lars89 Skrevet September 30, 2008 Skrevet September 30, 2008 Regn med minst et par tusen for ny nøkkel med fjernkontroll. Bør ha ny jeg også, men er andre ting om frister mer for å si det sånn.
tomerikk Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Nye nøkler kan også bestilles fra GS og Koed (billigst), ring for pris og fremgangsmåte. Du kan kjøpe nytt hus til den gamle nøkkelen her: http://shop.ebay.com/merchant/remotehub ... omZQQ_mdoZ I tillegg kommer sliping av bladet jeg betalte 100Kr. for det i Arendal.
pengelek Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Okej, var det vanskelig å programere nøkkelen eller? Forsto det som at du hadde bestillt denne?
tomerikk Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Ingen programmering, du flytter bare innmaten over fra den gamle men pass på å bestille riktig nøkkelblad det er to typer som brukes av BMW, en med hakk og spor og en uten. du kan bare sende en pm. om du trenger hjelp.
jansson Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 slenger inn et spørsmål her jeg.....jeg skal bytte ut sylinder låsen på førerdøra mi pga innbrud...vil sentral låsen forsatt virke? det er ikke lik nøkkel som på resten av bilen e 36
tomerikk Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Ja janson du bruker jo din gamle nøkkel til tenningslås og sentrallås, det du trenger til dørlåsen er jo bare en nødnøkkel.
pengelek Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Ingen programmering, du flytter bare innmaten over fra den gamle men pass på å bestille riktig nøkkelblad det er to typer som brukes av BMW, en med hakk og spor og en uten. du kan bare sende en pm. om du trenger hjelp. okej, takk skal du ha=)
Padi Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Det koster ca 2500 kroner til 3-Serien værtfall inkl koding av nye nøkkelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå