isanfa Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Selger en brukt Mspeed powerbox. Beregnet for 150hk commonrail dieseln til BMW uten partikkelfilter. Boxen er brukt i 8 mnd. Fungerer meget bra, gir godt med effekt, og lavere forbruk enn orginalt. Selges kr 2500/bud
isanfa Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 ingen? Dette er en billig oppgradering.
Dieselfun Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Hvor mye var forbruket når du kjørte med den? Har vurdert det til bilen min, men usikker på hvor mye du merker til det egentlig.. effekten altså.
isanfa Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Effekten kan jeg love deg at du merker. Er meget stor foskjell fra originalt. Spinner sideveis i 2 giret når men drar på på fuktig vei. Har kjørt den ned i 0.44 på langkjøring med boxen montert. Aldri under 0.49 originalt.
Dieselfun Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Gir deg ett bud på 1500; så hvis du ikke får solgt den så send meg en pm.
isanfa Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 Ser ingen vits i og gi bort en nesten ny box som koster 6000 ny.
Dieselfun Skrevet Oktober 20, 2008 Skrevet Oktober 20, 2008 Den er grei, tenkte bare jeg skulle gi deg ett bud .
isanfa Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Merkelig at det ikke er noen som vil ha seg en box. Har ikke folket lest siste gatebil hvor hr. skau bedyrer at for den menige mann har ikke den økonmiske krisen verden gjennomgår noen virkning på? Er bare og bruke pengene deres folkens. Kjøp en powerbox
isanfa Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 Trodde ikke det skulle være så vanskelig og kvitte seg med en powerbox nå om dagen altså.
isanfa Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Å kom igjen folkens. Hiv inn et skambud da, og få litt liv i tråden. Selges høystbydende nå. Om ikke noen snart kjøper denne, roter jeg den sikkert bort selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå