Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kontakt med en kar som har en 6 trinns kasse med kun 81.000 km liggende. Med clutch/ svinghjul og hardykobling. Mellomaksling mangler, men det er mulig ä fä tak i andre steder.

Han har hatt kassen lagret i 8 är. Den skal väre i topp stand. Motoren som hörte til kassen sä ny ut.

Dette er sjeldne kasser som er vanskelige ä fä tak i. Og de koster ogsä en del. Men mye mindre enn ä overhale en defekt aut.kasse.

Vet det er 850 eiere med därlige aut.kasser som gjerne vil sette inn man. kasse.

Prisantydning er ca 15.000 kr.

Eirik.

Skrevet

Henter denne fram igjen i tilfelle nye lesere.

Vil bare si at jeg ikke kjöper kassen hvis ingen er interesserte. Tidligere var det flere 850 eiere som hadde aut.kasse problemer som var dyre ä reparere.

Det kan godt väre at det tar lang tid för en tilsvarede kasse dukker opp. Og i alle fall med en sä lav km stand. Har du 850 og gjerne vil ha man. kasse, sä fär du pengene igjen ved et senere salg av bilen. Og kanskje enda mer enn kostnadene med kassen koster. Bilen blir mye mer attraktiv for andre kjöpere ogsä.

Angäende pris, sä har jeg sett slike kasser koste 30.000 kr i Tyskland.

Men det er nä sjansen er der.

Eirik.

Skrevet

For 10.000 kr blir det ingen handel. Vet ikke om kassen er solgt nå.

Disse kassene blir aldri solgt billig i Tyskland. Og i alle fall ikke med så lav km,stand. Så da får du nok prøve å få tak i en slik kasse en annen plass. Jeg kjøper ikke en slik kasse for å ha liggende.

Så toget for denne kassen er sannsynligvis gått allerede.

Eirik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...