Gå til innhold

Siste sjanse: E30 318i selges billig!

askretti
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er altså ikke så fin å se på som på bildet.....

Den har stått i garasje siden januar, da knakk eksosanlegget.... Etter en fuktig vår/sommer/høst er det litt muggent i setene, men regner med den kan gjøres ren! Skulle vært EU godkjent i går, men det er ikke gjort noe forsøk på det.... Vil tro at rep. av eksosanlegg er nok for å få den godkjent.

t8ywznwuiukajlfx3cnj.jpg

Ellers er den ikke så verst! Noe rust, men nye kanaler for 2 år siden, originale alu felger sommer, flotte alufelger til piggdekkene, nye støtdempere også for 2 år siden. Ny frontrute i fjor høst. Gått ca. 175000 km. Står i Kristiansand, og må hentes. Prisantydning: Under 10000 kr! Bud mottas med takk!

Send PM eller ring på telefon 90910265 dersom du er interessert.

Oppdatert posten litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tar vi en liten oppdatering her:

Årsmodell 1986, Ikke servo.

Og det er en M10 motor i den.

Men den har:

Soltak

Motorvarmer

15" alu vinterfelg og gode piggdekk

14" alu sommerfelg og bra dekk

Stereo!

Defekt varmeapparatvifte (den går, men bråker, går ikke på laveste hastighet)

Defekt eksosanlegg.

Satte akkurat inn nyladet batteri, og gjett hva?? Startet etter 0,2 sekunder, har ikke vært start på den siden i januar....

Fikk rikket den løs, så den henger ikke fast på bremsene lenger.

Er kjørbar dersom dere tar sjansen med det eksosanlegget, ganske bra bråk nå...

Følte at bilen plutselig steg i verdi!! Så 3500 holder slett ikke, her kryper vi oppover mot 10000 altså... :D

Står med piggdekk på nå.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

hahahaha,,,, artig annonse. Men selger står jo fritt fram til å endre annonse akkurat som han vil. Om han vil så kan han sette opp prisen så mange ganger han vil :D

Er jo til alle selgeres fustrasjon, men de blir ofte presset til å sette ned prisen. "Askretti" her er tar problemet i egne hender å forvirrer noen event. kjøpere her ser eg..hehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror denne bilen er spiker :cry: jeg var og så på denne bilen, fikk pruta bilen ned til 5000kr tror jeg det var, men jeg ville ikke gi mere enn 3500kr.

da alle dørene er rustne, bagasjelokk er rustet, hele bakplata på bilen er rusta (stikke igjenom med skrujern-rust) hjulbuene bak er kjeks (ta på dem og dem knekker)!! motor svettet grusomt mye olje, og det lå olje i ene motorfestet!

Men ellers så var bilen helt topp innvendig til e30 og være(om man ser bort fra myggel og fuktskadene) virka tight og fast i girkassa, nye kanaler begge sider, så 5k er den sikkert verdt. men jeg ble selv sjokka da jeg så hvor mye rust den hadde!

for å si det slik! bildene lyver!!

Bilen er forøvrig delphin metallic grey. utrolig pen farge til e30. men med all rust i nedkant av bilen så var den lite attraktiv for meg gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må vel få lov å si hva som helst om prisen her, og dessuten står det i forste innlegg at bilen ikke ser ut som på bildet!

At Kobar blir sur fordi han ikke får bilen for det han vil gi, gir han ikke rett til å bare skrive dritt om det som er til salgs. Men jeg tvinger ikke bilen på noen, jeg selger den for det jeg vil ha, ellers hiver jeg den. Gidder ikke selge billig til noen som ikke innser at den er 22 år gammel, og må gjores noe med!

Den som vil ha bilen som den er får den billig, så enkelt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...