wheelman Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Med tungt hjerte må jeg selge min C 200 kompressor Avantgard grunnet kjøp av leilighet. selges hbo over 130 000,- kan ta rimeligere bil som delbetaling/ inbytte... Bilen er tatt utrolig godt vare på, eid av eldre mann før jeg overtok den. Den er senket 30/40 (godkjent i vognkort), proff sotet alle vinduer (med 7 års garanti)og amg 255/35/18 felger med kromkant. Det beste med bilen er at den fikk byttet motor på garanti ved bertel o steen i kristiansand juni 2007, så motoren er kun gått 25000km ca ! dette er ført inn i serviceheftet. Karroseriet er godt ca 150000 Alle servicer er fulgt på bertel o steen. Den fremstår som utrolig strøken og godt vedlikeholdt på alle måter... Eneste som kan nevnes er et lite merke bak på venstre hulbue som kom etter at noen hadde dunket døren borti da jeg stod parkert. og noe kantkjøring på felgene. Utstyr ABS Airbag Aircondition Alu. felger Antispinn Automatgir Cruisecontrol ESP EU-godkjent El. just.seter El. just.speil El. vinduer x 4 Farget glass Fjernst./Sentrallås Just. ratt Kjørecomputer Klimaautomatic Kurve/tåkelys Midtarmlene Multifunksjonsratt Radio/CD Regnsensor Sentrallås Servicehefte Servo Skinnratt Soundsystem Startsperre Utetemp. Varmeseter Xenonlys er eu godkjent i forrige mnd!
Sevenord Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Utrolig flott bil! Ser ut som en millionbil helt til man ser interiøret Hvor sprek er en slik? Hvilken bmw (motor) vil du sammenligne den med?
wheelman Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 stemmer det er 163hk. går vel som en 320 tenker jeg:)
wheelman Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 nå MÅ bilen vekk... hbo 130000 gjør et kupp...
///Martin Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Meget meget flott bil og ikke gale pris! Vet du om det er mye å hente ut av denne motoren da? Chip kanskje? Men hadde det vært en stv ville nok interessen vært større.
caaatooo Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Meget meget flott bil og ikke gale pris! Vet du om det er mye å hente ut av denne motoren da? Chip kanskje?Men hadde det vært en stv ville nok interessen vært større. Man får tak i Kleemann performance kit til denne motoren; da henter dem på de første modellene med 2 liters motor (bl.a. denne, vil jeg anta) ut 200 hk/ 280 nm. På de nyere modellene av [C]200K (med 1,8 liters motor) henter Kleemann ut 210 hk/ 300 nm. http://www.kleemann.dk/site/Main/perfor ... rmancekits Ellers må jeg si at bilen så kjempepen ut, og prisen var nokså hyggelig Likevel må jeg få lov til å spørre.. har du sotet frontruta også?
wheelman Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 takk takk:) nei, frontruta er ikke sotet, den ser bare mørk ut siden det er så lite lys i cupeen
///Martin Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Nå er det fjerde gangen på to dager jeg er inne å ser på denne Mercha! Hadde ikke jeg vært student for øyeblikket hadde jeg satt meg på flyet i morgen tidlig. Nok en gang, veldig fin bil og nydelig pris!
SiggenK Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Nå er det fjerde gangen på to dager jeg er inne å ser på denne Mercha! Hadde ikke jeg vært student for øyeblikket hadde jeg satt meg på flyet i morgen tidlig. Nok en gang, veldig fin bil og nydelig pris! Samme her............... Med mindre innbytte i en 2000` Audi A3 er av interesse?
wabby Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 Off topic; men gratulere med kjøpt av leilighet. Har slitt mye med å få innvilget lån i det siste da bankene vil i disse dager vil at man stiller med 25% egenkapital. Men har nå til slutt fått ordnet meg 100% fullfinansiering og 6,4% rente. Har lagt inn bud og venter på svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå