Snake____1 Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 som topicen, passer M50B20 toppen på en M50B25 blokk? Har holdt på litt med tubobygging en stund nå, har selfølgelig liggenede en B25 topp, men denne har 2 sprekker mellom sylinder og kjølekanal. en typisk feil på disse Men siden jeg kommer til å kjøre med turbo, tilleggsprut og 325 dyser så regner jeg med at dette skal gå bra. PS! har ikke råd til ny topp Noen Hint eller forslag?
BreitBau Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Hmm.. Vil ikke dette øke komp? Er ikke det isåfall stikk motsatt av hvor vi vil?
Snake____1 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Nei, har målt meg fram til dette ser du 2.5l Stemplene er flate, mens 2l stemplene er opphøyde. dermed mer komp, så viss jeg bruker 2.5l stemplene med blokka, så får jeg plutselig mindre komp
BreitBau Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Ser ut til å være gjennomtenkt Lærte jeg mer nytt.. Skal følge med fremover
Waldez Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Det skiller 4mm i boring på de motorene. Tviler på boltmønstre er likt engang. På den annen side har jeg ikke prøvd.
Dirty Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 høm tviler på toppene vil fikse seg av selg selv vis du kjører turbo på den. vil jo likavell su luft inn i kjølesystemet og lage overtrykk, vis det er sprekk i toppen. men tilbaketil spørsmålet ditt, går ikke med 320 topp
Snake____1 Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Ja, nei. vet den 325 toppen er vrak-alu nå... men "dirtydicky" hvorfor går det ikke med 320 topp på 325 motor? som å forstå...
Snake____1 Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Okei, saken er slik... Alt passer sammen (til nå ) Den går rundt, det er kompressjon. men fikk ikke satt den i bilen enda Skal til med dette i morra, så får jeg se om den vil starte
Simen! Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 skal bli spennende å høre om det går.. var tenkt på prøvd de samme i vinter da toppen sprakk på min m50b25..
Dirty Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Okei, saken er slik... Alt passer sammen (til nå ) Den går rundt, det er kompressjon. men fikk ikke satt den i bilen enda Skal til med dette i morra, så får jeg se om den vil starte okei spennende, har forsket på dette før serdu. men vis det fungerer så er jo det knall. for 325 topper er ikke lett å få tak i
Simen! Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Toppen på gammle bilen min røyk i vinter(jævla surt) men da opplevde ikke jeg at det var vanskelig få tak i... var en på lillehammer som skaffa på bare noen dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå