Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som topicen, passer M50B20 toppen på en M50B25 blokk? :wink: Har holdt på litt med tubobygging en stund nå, har selfølgelig liggenede en B25 topp, men denne har 2 sprekker mellom sylinder og kjølekanal. en typisk feil på disse :(

Men siden jeg kommer til å kjøre med turbo, tilleggsprut og 325 dyser så regner jeg med at dette skal gå bra.

PS! har ikke råd til ny topp :(:?

Noen Hint eller forslag? :wink:

Skrevet

Nei, har målt meg fram til dette ser du :wink: 2.5l Stemplene er flate, mens 2l stemplene er opphøyde. dermed mer komp, så viss jeg bruker 2.5l stemplene med blokka, så får jeg plutselig mindre komp :wink::P

Skrevet

høm tviler på toppene vil fikse seg av selg selv vis du kjører turbo på den. vil jo likavell su luft inn i kjølesystemet og lage overtrykk, vis det er sprekk i toppen. men tilbaketil spørsmålet ditt, går ikke med 320 topp :)

Skrevet

Okei, saken er slik... Alt passer sammen (til nå :P ) Den går rundt, det er kompressjon. men fikk ikke satt den i bilen enda :wink:

Skal til med dette i morra, så får jeg se om den vil starte :D

Skrevet
Okei, saken er slik... Alt passer sammen (til nå :P ) Den går rundt, det er kompressjon. men fikk ikke satt den i bilen enda :wink:

Skal til med dette i morra, så får jeg se om den vil starte :D

okei spennende, har forsket på dette før serdu. men vis det fungerer så er jo det knall. for 325 topper er ikke lett å få tak i :)

Skrevet

Toppen på gammle bilen min røyk i vinter(jævla surt) men da opplevde ikke jeg at det var vanskelig få tak i... var en på lillehammer som skaffa på bare noen dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...