jansson Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 hehe nå har jeg et litt "morsomt" men plagsomt problem noen ganger når jeg er ute å kjører begyner bare bilen og tute av seg selv:S for og være helt ærlig kan jeg ikke skjønne hva dette kommer av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Da ville jeg hivd tuta langt faenivold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jansson Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2008 hehe ja det er en løsning men det er jo helt sykt skjønner ikke hvordan det kan skje..når den har tutet litt så bare stopper den så kan det fint gå 1 uke uten noe mer ufrivillig tuting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Det er jo helt utrolig, kanskje bilen vil si at den er glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KenVH Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 sikkert bryteren i rattet som begynner å bli gåen. det er bare en metallfjer som blir presset ned og skaper kontakt. skru opp rattet og ta en titt. holder sikkert bare å bøye fjøra litt vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå