Kobar Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Hvordan er kvaliteten på bremser og hjullagere fra Biltema egentlig? ser jo at det er masse penger å spare ved innkjøp fra Biltema enn f.eks GS Men Koed har også noen greie priser, men bli jo litt dyrere da det må sendes gjennom tollen, og må momses i tillegg... Dem selger ikke hjullagere bak til noen 3 serier fra BMW, hvorfor det? Jeg har tenkt å skifte alt av bremser og hjullagere rundt hele bilen, er det dumt å handle dette hos biltema? ser også di har fått inn sportsbremseskiver til 318is e36 for 1000kr, kan det brukes originale bremseklosser på di skivene?
fre Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Hvordan er kvaliteten på bremser og hjullagere fra Biltema egentlig? ser jo at det er masse penger å spare ved innkjøp fra Biltema enn f.eks GS Men Koed har også noen greie priser, men bli jo litt dyrere da det må sendes gjennom tollen, og må momses i tillegg... Dem selger ikke hjullagere bak til noen 3 serier fra BMW, hvorfor det? Jeg har tenkt å skifte alt av bremser og hjullagere rundt hele bilen, er det dumt å handle dette hos biltema? ser også di har fått inn sportsbremseskiver til 318is e36 for 1000kr, kan det brukes originale bremseklosser på di skivene? Ingen momsing og tolling på varer fra Koed... det er www.koed.no som gjelder nå, ikke .dk
Kobar Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 genialt!! hehe... men produktene er noe dyrere enn dk, trodde norske krona stod lavere enn danske peeng..?
336mik Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Hvis du tenker litt,så er det nettopp derfor du betaler flere norske kroner enn danske kroner,nettopp fordi norskekrona er lavere enn den danske. Sett inn dollar i stedet for danske kroner,så skjønner du tegninga. Har forresten litt erfaring med biltema sine bremse deler,og syns ikke de virker noe dårligere enn andre uorginale deler. Et merke du må styre unna når det gjelder bremsebelegg er speedan.Dette solgte de på torshov før,og jeg var dum nok til å kjøpe et sett i nød etter et bane treff.Disse var så ubruklige,at jeg ikke klarte å låse hjula i noen som helst hastighet,på hverken kalde eller varme bremser.Selvsagt bil uten abs.
Dirty Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 biltema = støver no jævli , kjøp heller orginale koster ikke så mye eller noe annet snadder. bare ikke bmw
Kobar Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 men noen som har prøvd disse da? http://www.biltema.no/carparts/carparts ... SecId=1698 går fint å kjøre med originale klosser? ser egentlig at koed er like billig som biltema egentlig. men er usikker på om biltema har satt pris pr. sett, eller enkeltvis.(tok som en selvfølge at det var enkeltvis slik som koed) så det blir nok bare å bestille fra koed.
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Ser for meg at de bremsekivene vil sprekke rundt hula. Går jo selvfølgelig med originale klosser, men får ikke noe bedre bremser uten å bytte til "racing"klosser.
Kobar Skrevet Oktober 1, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2008 Ser for meg at de bremsekivene vil sprekke rundt hula. Går jo selvfølgelig med originale klosser, men får ikke noe bedre bremser uten å bytte til "racing"klosser. har ikke bruk for "bedre" bremser, er vell aller helst for synets skyld detta
Lars89 Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Tror fortsatt at de vil sprekke ved hard bruk pga borra hull tvers igjennom.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Borring og slissing på korrekt vis øker effekt og levetid. Det jeg har opplevd med Feiltema er akiver ferdige med kast osv
Gunnar Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Husk at billiggreier ofte har andre negative effekter enn akkurat på bremsekraften. Jeg prøvde et sett Mintex-klosser som er standardvaren til Mekonomen, og de piper helt i slutten av nedbremsingen.. i måneder.. Utrooolig irriterende i køkjøring.
EirikL Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Det er ikke på dekk og bremser man skal spare in penger når det gjelder bilen. Litt for viktig til det
jørn_318i Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 pressa kamelmøkk er klosser fra biltema kjøpte klosser der sm var på jernet etter 20000km og det sier litt
Ingebrigtsen Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Ikke finn på å kjøpe bremser på biltema.. Det er billig men det hjelper ikke når det blir kast i skivene etter et par harde nedbremsinger.. Jeg snakker av erfaring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå