Springsteen Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 hm, synest bmw graver seg ned i dritten...For tiden synest jeg audi lager penere biler en det bmw klarer. Spesielt med de nye lys "stripene" i fronten, får angel eyes til å se litt 2004 ut. kansje som å banne i kirka men Hah, faktisk en som liker juletrelysene! Synes det ser helt sløvt ut jeg.
Endre Hånde Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 hm, synest bmw graver seg ned i dritten...For tiden synest jeg audi lager penere biler en det bmw klarer. Spesielt med de nye lys "stripene" i fronten, får angel eyes til å se litt 2004 ut. kansje som å banne i kirka men Da har ivertfall jeg stikk motsatt mening som deg. Audilyktene ser helt Jxxxxxx ut i mine øyne!
sveinern2 Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 hm, synest bmw graver seg ned i dritten...For tiden synest jeg audi lager penere biler en det bmw klarer. Spesielt med de nye lys "stripene" i fronten, får angel eyes til å se litt 2004 ut. kansje som å banne i kirka men Da har ivertfall jeg stikk motsatt mening som deg. Audilyktene ser helt Jxxxxxx ut i mine øyne! Synest det ser litt fresht ut, selfølgelig angle eyes er fint det, men synest det er litt oppbrukt. Ser jo golf og alt mulig kjøre med det, men slik blir det vel med det meste. Personlig har jeg gått litt lei av den designen bmw har kommet med den siste tiden, selfølgelig har de noen perler, men det har forandret seg så langt bort ifra den bmw designen jeg liker. Også lager de så mye rart som ikke faller i smak hos meg, fks: denne X og Z serien. Kansje jeg liker disse designene betre når jeg blir litt eldre. (midtlivskrise bil ) Men neste bil blir nok en bmw, en eldre bmw
Hulders Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Herregud for et stygt design! En ting er at 7- serien med I- drive fungerte dårlig i manges øyne når den kom ut, men denne bilen tar kaka. Håper de tar til vett før den kommer ut
Lars89 Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 hm, synest bmw graver seg ned i dritten...For tiden synest jeg audi lager penere biler en det bmw klarer. Spesielt med de nye lys "stripene" i fronten, får angel eyes til å se litt 2004 ut. kansje som å banne i kirka men Da har ivertfall jeg stikk motsatt mening som deg. Audilyktene ser helt Jxxxxxx ut i mine øyne! Synest det ser litt fresht ut, selfølgelig angle eyes er fint det, men synest det er litt oppbrukt. Ser jo golf og alt mulig kjøre med det, men slik blir det vel med det meste. Ser snart "golf og alt mulig" kjøre rundt med LED-striper i øynene, jeg har sett en del alllerede.
eriklepe Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Nå må noen ta til vett og sende den fjotte Chris Bangle dit peppern gror! Bilene han kommer med blir jo bare styggere og styggere det er ikke bangle som er chief designer til x1 http://ettf.net/archives/11377
Steffan C Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Åff, er ikke slike X modeller "ut" nå da? Uansett syns jeg denne X1 ser helt forferdelig ut. Syns heller BMW skal levere X på 1, 3, 5 & 7 seriene hvis det skulle ønskes . Fant denne på youtube. den er ikke så verst.Adrian van Hooydonk On the design of the BMW M1 Hommage Link: http://www.youtube.com/watch?v=N9iBIX7B2Lk Dette så meeeget bra ut. Blir vel uansett kun en drøm sånn pengemessig. Men det er i den rettningen BMW skal utvikle seg syns jeg .
Gunnar Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Stenger denne tråden siden det finnes en nyhetstråd (forsidetråd) om samme tema. Diskusjonen fortsetter her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=92621
Anbefalte innlegg