Gå til innhold

BMW M3 Banebil - InfinityII widebody - Ny update side 17

Anbefalte innlegg

Skrevet

eika der nevnte du noe vi har diskutert såvidt.. vet du hvor man får tak i ferdigkutta plexiruter til e36 coupe? eller om man får det i det hele tatt.. går jo an å kutte til selv, men er jo straks en liten jobb

• Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vet ikke helt når.. blir kun skruing på helgene no fremover siden jeg har begynnt å jobbe.. og så kommer det ann på føret siden jeg ikke kjører m3n på vinterføre.. vil jo se at motoren funker godt før jeg selger den.. Hmm enten varebil eller henger.. men sikkert en lukket henger visst det blir det.. Har ikke regnet stort på post.. men er jo tung en slik motor.. vet jeg klarte og fikse en palle med interiør til tromsø for 1500.. så regner med det samme nedover iallefall

Skrevet

okei. beste hadde vært å sende. vi betaler glatt 1500-2000 for å få den tilsendt.

. okei nei bare ta den tiden du føler du trenger ;) bare ikke så veldig mange måneden :P er jo mye som må tilpasset når motoren kommer i osv. + skulle fått kjørt noen IS løp i vinter ;)

Skrevet

Neste helg skal jeg prøvekjøre motoren deres og se hvordan den funker.. er noen greier jeg er litt skeptisk til men får se.. Selger iallefall ikke en motor uten å ha fått testet den skikkeli så skal se om jeg klarer og få lurt meg inn på en go cart bane eller noe.. kjenner en kar som har noen nøkkler til en go cart bane med litt størrelse på.. ligge utenfor ålesund så et stykke og reise men vil ikke bare prøve motoren en runde på gata å så sende dere den så går det til h......

Skrevet
Neste helg skal jeg prøvekjøre motoren deres og se hvordan den funker.. er noen greier jeg er litt skeptisk til men får se.. Selger iallefall ikke en motor uten å ha fått testet den skikkeli så skal se om jeg klarer og få lurt meg inn på en go cart bane eller noe.. kjenner en kar som har noen nøkkler til en go cart bane med litt størrelse på.. ligge utenfor ålesund så et stykke og reise men vil ikke bare prøve motoren en runde på gata å så sende dere den så går det til h......

Høres helt topp ut :D kjernekar, slike skulle det vært flere av :applause::applause:

Skrevet

ja det må jeg si, finnes ikke bedre folk å handle av enn folk som er så skikkelige og bruker tid/penger på å forsikre seg om tilstanden på det dem selger:)

Skrevet
Skjedd noe mer med karosseriet?

ja begge hjulbuene forran er ca ferdig , og masse annet arbeid er tatt . men er så sykt mye i karosseriet. at snart lakker vi den bare så får det være greit til å begynne med

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Ser bra ut det her :) vil ha sånn bredding selv men ;/ mye arbeid virker det som :) hehe.. hvor mange lag med lakk er det på den bilen der a? :P

Skrevet

joda står litt stille nå. er vinter er jul mye som skjer. kjenner vi må få fingeren ut. skjedd så mye, jeg har flytta ut der jeg å dama bodde og masse styr .

hehe ja e litt forskjellige farger på den :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...