Dirty Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 dere har virkelig press på dere nå SKjønner dette, men slikt kosmetisk arbeid. er jeg ikke noe flink til aldri hold på med det. er selve skru jobben som jeg har drevet med. men er jo morro å prøve seg fram. er jo endel arbeid på karosseriet. så vi får se hvordan det blir seende ut.
BreitBau Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Dersom mulig, er det jo ett tips å lakkere den matt.. matte overflater skjuler veldig mye i forhold til blanke..
Dirty Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Dersom mulig, er det jo ett tips å lakkere den matt.. matte overflater skjuler veldig mye i forhold til blanke.. finnes det noen andre tøffe MATT farger da? en svart
marararius Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Blir bare bedre å bedre for hver gang jeg er innom det her hehe
Dirty Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2008 Blir bare bedre å bedre for hver gang jeg er innom det her hehe Hehe det som er meningen å da
SondreLM Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Matt blå kanskje? Haha, ser hvor du er på vei...
SondreLM Skrevet Oktober 28, 2008 Skrevet Oktober 28, 2008 Matt blå kanskje? Haha, ser hvor du er på vei..
vetu03 Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Hehe, hadde vært tøft om den kom ut i samme farge som den var... ingen tvil om det!! Men skjønner på en måte at dere ikke vil det også da, men en annen matt farge som er tøff er lamborgini grå.. Men hadde vært tøft om dere klarte å få den linka opp mot 2002 igjen;)
OLEZZ Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Ikke matt farge. Det ser jo virkelig ikke bra ut. Dere har presset nå!!!
Dirty Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Ikke blitt gjort noe denne uka. bare jobbing med jobben, men på fredag har jeg fri og da reiser jeg hjem til bilen. da skal jeg finpusse hjulbuene og lakke ferdig bilen inni
børge Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Hm... skjøyt på begge sidene under ruta?=)hm...
Dirty Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 Hm... skjøyt på begge sidene under ruta?=)hm... Høm ? er bare reiger kittet som må fikset litt på. selve hjulbuene er på forrestne har du skoda piggdekkene ? ble mye snø idag , heher har øystein de ?
iNthe Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 det er skjøyt på a-stolpen ja, antar det er frontpartiet fra en annen bil som ble bytta når den ble grapsa.. vinterfelgene ligger hos børge ja.. til skodaen er altfor tidlig at vinteren kommer.. har jo bare 19" dekk å felger
Dirty Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 åå leste feil ser det nå hva han mente hvordan klarte du å se det ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå