EirikL Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Er det noen som vet om originale M-tech fjærer fra E30 facelift 6-syl vil passe på en 325 ix? Har sjekket med merkeforhandler og de passer ikke overens i følge delenummer, men vil det fungere i praksis? Finner ikke moderat senking til disse bilene noen steder og ser nesten dette som siste utvei. Hvis noen har gode alternativer, tas disse imot med stor takk
IAXPOWER Skrevet Oktober 1, 2008 Skrevet Oktober 1, 2008 Mitt beste tips er å IKKE senke bilen! Drivknutene framme slites ut rimelig fort, og disse er ikke billige lenger. Til Min E34 koster nå 1stk drivknute i overkant av 7000kr.
Rayb Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Nå vet jeg ikke hva du mener med moderat senking, men H&R har senkefjærer til E30 325IX De senker 1,25" forran og bak, det skulle vel bli i overkant av 30mm Hør med: http://www.pedersens-racing.no/ De fører H&R fjærer...!
EirikL Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Det er hva jeg mener med moderat senking. Takk for tipset
EirikL Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Har hørt rykter om at fjærene foran vil passe, men at de ikke vil gå overens bak. Vet noen om dette stemmer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå