Nagin Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 faen da akkurat dette jeg er på jakt etter. meeen er nokk for tidli ute tilsalg:/ synst 65 var en helt ok pris ! flott bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 28, 2008 Share Skrevet Oktober 28, 2008 65.000,- burde ikke være ugrei pris. Bilen er meget pen utvending, innvending og har en grei km. stand som ikke er dårlig for denne motoren. Synd det er feil årstid for salg. Behold bilen over vinteren, så får du nok mer for den til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Takker....godt å høre at folk lika bil`n E nok feil årstid å selge på ja, men har flere bila e vil bli ferdig med til sommer`n så egentli derfor e må selge....hadde det ikkje vært for d, så hadde e beholdt bil`n for den e knallgo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Gratisbump Syk pen bil, hadde jeg ikke hatt den jeg har nå så hadde jeg handlet, manglet bare gtvinga så hadde den sett ut akuratt sånn som jeg vil ha den. MEGET PEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Takk Hadde nok satt på GT vingen sjøl å, visst e skulle hatt den lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FEDNO Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 jeg hadde vertfall handlet hadde jeg hatt penger... det er akkurat sånn jeg vil ha... men akkurat nå bor det møll i lommeboka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Greit å høre at folk lika bil`n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crandem Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Hadde det vært mulig å fått se noen bilder av hele dashbordet, ikke bare instrumentpanelet. Er interressert, du selger for 60k? Håper ikke den er solgt enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Heh, alle som har lagt inn innlegg i tråden sier jo det samme. "akkurat sånn jeg er på utkikk etter osv osv..hadde jeg bare hatt penger" Har ikke folk penger lenger eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 Banken har alltid penger, til og med i disse tider. Hvor mye bruker egentlig en 318is på mila? Jeg er ute etter en fin bruksbil, men denne her var jo nesten FOR fin(?). Bruker du den året rundt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 9, 2008 Share Skrevet November 9, 2008 heter felgene? selge utennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 heter felgene?selge utennom? Det står i SALGSANNONSEN. Hartge replika felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Tøff isbil! Spenstig med Recarostoler Men du har nok ikke M3 bakfanger, så det bør du ikke ha med i annonsen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg