Pitstop Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Kan ordne me bilder av heile dashbordet ja, men selges ikkje for under 65k nei Felgen selges ikkje utenom nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Men du har nok ikke M3 bakfanger, så det bør du ikke ha med i annonsen... Fornøyd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 Banken har alltid penger, til og med i disse tider.Hvor mye bruker egentlig en 318is på mila? Jeg er ute etter en fin bruksbil, men denne her var jo nesten FOR fin(?). Bruker du den året rundt eller? E har ikkje brukt`n året rundt nei.....bruka ikkje mykje på mila (0,6-0,7) på langkjøring! Kjørte E34 520 på jobb ei lita stund, å brukte omtrent dobbelt så mykje bensin visst det sei d nokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Hvordan er det med rust? Oljeforbruk etc.? Du kan gjerne sende meg en PM med litt utfyllende info. om bilens tilstand- både motor, drivverk og karroserimessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 intr i e46 318i? jeg får 30 imellom. å du kan beholde felga dine. både sommer og vinter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 11, 2008 Forfatter Share Skrevet November 11, 2008 intr i e46 318i? jeg får 30 imellom. å du kan beholde felga dine. både sommer og vinter.. Det e nok desverre ikkje interesant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Solgt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 13, 2008 Forfatter Share Skrevet November 13, 2008 kkje solgt nei....Ikkje nokken som har kikka på`n enda, men kjem vel mest sannsynlig et par stykke å kikka på`n i helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Bumper denne en gang til visst flere skulle være interesert og siden bil`n har fått ny lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Ska legge ut litt nye bilde av bil`n i løpet av en dag eller to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 hvorfor ikke intr i e46? fine biler det da .. med 20 imellom da.. skal ha 75 for min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Ikke solgt enda? Lakka den om i samme farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 Lakka i samme farga ja Va 4 stk å kikka på`n i helga, å interesen va stor, pluss at det kje 3 te å kikka på`n i løpet av dagen å morra dagen...men tenkte e kunne lufte den en siste gang visst nokken fleire skulle være interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet November 17, 2008 Forfatter Share Skrevet November 17, 2008 hvorfor ikke intr i e46? fine biler det da .. med 20 imellom da.. skal ha 75 for min.. Ska ha M3, derfor vil e ikkje ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Ja, få ut noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg