ESveen Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 http://www.dinside.no/php/art.php?id=777288 Noes som har hørt om denne, eller det tidligere selskapet/bilen fra 40 tallet? Virker iallefall frisk med disse tallene.
Gunnar Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Det duger nok! Ikke noe for norske forhold, uten tett kupé, men sikkert en deilig "cruiser" i varmere strøk..
ESveen Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Savner litt en skikkelig superbil fra BMW. Ser både M5 og M3 litt for ofte, så det er ikke fullt så spennede lengre. Dette er iallefall veien å gå om man skal lage noe som skiller seg totalt ut.
oddis Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 En superbil ligger det for mye prestisje og for lav fortjeneste til at BMW gidder å starte på noe sånt, tror jeg. Det er altfor mange "superbil" selskaper som ligger milevis foran BMW, og det vil koste enorme summer å klare å kjempe tilbake en anstendig prosentandel av superbilmarkedet. Porsche og Ferrari m.fl har forlengst festet sitt grep. M1 Concept bilen var et steg i riktig retning, enda det er mye å gå på.. De har heller bestemt seg for å ta opp kampen på SUV markedet, der Nord- Amerika er et stort marked. Se hvordan BMW vil gå adundas, og tape marked hos oss kjøreglade. Jeg føler meg bare mer og mer sikker for hver dag som går.
Gunnar Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Problemet er at det finnes nå mange titalls forskjellige "superbiler" med lav vekt og 6-700hk++, fra produsenter av særdeles varierende størrelse. Det har ingen hensikt å lage en bil som havner i samme gruppe. Skal man få skikkelig oppmerksomhet, så må man gå Veyron i næringen, og hva har nå det vært for VW? Jo, rent direkte på papiret, så har det vært et gigantisk tap, hvor hver eneste bil selges med tap. Markedsføringsmessig har de nok en annen kalkyle, men den går jo allikevel under et merke som man ikke kan dra og kjøpe any day. Det står jo ikke akkurat VW på den.
enz Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 En veyron koster 5 millioner PUND å lage, mens den selges for rundt 1, om jeg husker riktig.
Tam Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Så den "live" på Oldtimer Grand Prix på Nürburgring i august. Kjørte gjennom depot området. Heftig bil
ESveen Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Så den "live" på Oldtimer Grand Prix på Nürburgring i august. Kjørte gjennom depot området. Heftig bil Veritas eller Veyron?
Tam Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Veritas i depoet og Veyron på gata rett nede ved hotellet vårt.
wracul Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Pent leketøy. Men kanskje ikke ultimate sportsbilen her i bergen. Hmm, den ser litt lik ut som BMW`s hydrogenbil HR2 som ble lansert for 2-3 år siden?
camxer Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Den hydrogenbilen til bmw ser ut som en barbermaskin
turboxs Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 En veyron koster 5 millioner PUND å lage, mens den selges for rundt 1, om jeg husker riktig. Jeg tror du er skikkelig på tur angående de prisene der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå