Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett tips: Ikke kjøp rimelige vinterdekk... 17" ble også testet til å være største fornuftige diameter i fjor vinter i Motor eller tilsvarende. Vinterdekk med større diameter på felg gir så hard gummi at det går utover grepet. Ellers er det relativt mange tråder om vinterdekk på forumet her så ta et kjapt søk så finner du mye

Skrevet

Dette var for ca 7 minutter siden!

Noen som har noen tips hvor man får kjøpt noen rimelige vinter dekk til E39?

Blir ikke til og bruke den hele vinteren så det blir noen billige.. til jeg får vinter bilen klar :)

Det er nettop laget en tråd om dette emnet.. Kan ofte være greit å bruke søkefunksjonen før du lager et tema om noe som blir diskuret ofte :)

Den andre tråden er forøvrig her her

;)

Skrevet
Dette var for ca 7 minutter siden!
Noen som har noen tips hvor man får kjøpt noen rimelige vinter dekk til E39?

Blir ikke til og bruke den hele vinteren så det blir noen billige.. til jeg får vinter bilen klar :)

Det er nettop laget en tråd om dette emnet.. Kan ofte være greit å bruke søkefunksjonen før du lager et tema om noe som blir diskuret ofte :)

Den andre tråden er forøvrig her her

;)

Og så....? Var det et poeng her bortsett fra at noen andre har spurt om dekk til sin E39...?

Skrevet

Ja, poenget var at det allerede er minst en samletråd med meninger og anbefalinger om vinterdekk.. Kanskje ikke akkurat til 3 serie.. Men er jo lettere for alle om det er en tråd om samme emnet istedenfor 5 forskjellige om akkurat det samme.. :)

Tenkte kanskje du kunne få svar på spørsmålet ditt i den andre tråden?!

Skrevet
Ja, poenget var at det allerede er minst en samletråd med meninger og anbefalinger om vinterdekk.. Kanskje ikke akkurat til 3 serie.. Men er jo lettere for alle om det er en tråd om samme emnet istedenfor 5 forskjellige om akkurat det samme.. :)

Tenkte kanskje du kunne få svar på spørsmålet ditt i den andre tråden?!

Jeg spurte om noen viste om noen som solgte rimelige FELGPAKKER, ikke hvilke vinterdekk som var bra o.l...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...