Ond Racing Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg forstår tanken! Hvordan er det å slenge dette i 523, trådstarter? Er ikke helt sikker på åssen det blir men begge bilene har CAN bus så det kan hende at det er bolt on men jeg tør ikke svare 100% på det for jeg har ikke prøvd.
Buzz Skrevet Oktober 11, 2008 Skrevet Oktober 11, 2008 Jeg forstår tanken! Hvordan er det å slenge dette i 523, trådstarter? Er ikke helt sikker på åssen det blir men begge bilene har CAN bus så det kan hende at det er bolt on men jeg tør ikke svare 100% på det for jeg har ikke prøvd. Passer dette på min E39 97mod 520? Send meg gjerne en pm, med evt pris...
Ond Racing Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Jeg forstår tanken! Hvordan er det å slenge dette i 523, trådstarter? Er ikke helt sikker på åssen det blir men begge bilene har CAN bus så det kan hende at det er bolt on men jeg tør ikke svare 100% på det for jeg har ikke prøvd. Passer dette på min E39 97mod 520? Send meg gjerne en pm, med evt pris... PM sendt
gkw89 Skrevet Oktober 21, 2008 Skrevet Oktober 21, 2008 helt enig, m5 touring hadde vært fett.. sedan er så kjip:) men at det er et fritidsproblem kom jo fra en med 520 M5 kom i touring, aldri som serieproduksjon, bare noen enkelte... hvertfall det jeg har hørt... så egentlig er det 540'n som er den råeste E39 touring og jeg er enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå