///Martin Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Noen som har tips om hvor jeg kan finne en god elektromekaniker som kan hjelpe meg med strømproblemet på 520`n min??? Har veldig dårlig erfaring med verkstedene her i området så hadde vært greit om noen hadde en bedre erfaring å dele med meg! Har en egen tenktisk-tråd om selve problemet lengre bak i arkivet her...
sveinern2 Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 nå har jeg egentlig ikke så mye peiling på spørsmålet ditt, men vet at det er et verksted på stette som driver med bil elektronik... Om du er interisert kan jeg finne ut navnet
///Martin Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg har enkelt og greit MEST sannsynlig et brudd i ledningsnettet som fører til at takluke,vindusvisker,vindusheis,sentrallås,radio osv slår seg ut.. Hadde vært kjekt om du fant det verksted-navnet ja!
sveinern2 Skrevet Oktober 2, 2008 Skrevet Oktober 2, 2008 Jeg har enkelt og greit MEST sannsynlig et brudd i ledningsnettet som fører til at takluke,vindusvisker,vindusheis,sentrallås,radio osv slår seg ut..Hadde vært kjekt om du fant det verksted-navnet ja! Skal finne navnet. Men et dumt spm, las om en her på forumet som hadde noen slike problemer. Og løsningen der var vist en sikring, som skulle beskytte ledningsnettet. Låg litt knotete til... Men dette har du vel sjekket? EDIT: Fylling elektro maskin heter firmaet. www.fylling.no står ialfall på siden deres at de er autorisert bilelektrisk verksted...
///Martin Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 Takk skal du ha. Ja har gått over sikringer og skiftet begge strømmodulene som ligger i baksetet. Men fortsatt ikke noe action. Er mest sannsynlig en dårlig kontakt siden dette kommer og går.
Rovderacing Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 he du sjekka kontaktene onder rattstamma..? ha same probleme på en 525 tok ut kontaktene. hadde på litt electro goddies, so mova ej litt kontakta.. ette på funka det fint som snus
sveinern2 Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Takk skal du ha.Ja har gått over sikringer og skiftet begge strømmodulene som ligger i baksetet. Men fortsatt ikke noe action. Er mest sannsynlig en dårlig kontakt siden dette kommer og går. Ingen problem her er tården jeg snakka om. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91940
///Martin Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 he du sjekka kontaktene onder rattstamma..? ha same probleme på en 525 tok ut kontaktene. hadde på litt electro goddies, so mova ej litt kontakta.. ette på funka det fint som snus Ka kontakte du snakka om da, til tenningslåsen eller?? Var det akkurat samme problemet med at vindusheis,vindusvisker,radio,takluke og setrallås var død????
Rovderacing Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Ja stemme det. Mykje so slutta å virke.. va spess vindusheis. skal vere et kobøingspunkt frem med torpedoveggen.. det var heilt gåent
Kurt L. Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Sjekka et skjema jeg fant på nettet nå. Den boksen du sliter med har en fusible link som amerikanerne kaller det. Sikringen er plassert i tilførsel-ledningen til boksen, er på 80A Enten skal den være på hs under baksetet eller på høyre dempertårn. Hvis ikke det hjelper får du ta kontakt på pm så skal jeg sjekke helsa mi om jeg kan ta en titt på den for deg
Rovderacing Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 HAr vel kansje litt med kor batteriet står på bilen.. den bilen eg sleit med hadde batteriet fremme, men har sett andre med batteriet bak..
Hoem Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 jeg hadde batteri fram på min, og hadde 2 sikringer, en på dempertårnet og en under baksetet
///Martin Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Takk for alle tips folkens! UPDATE: Denne saken blir bare værre og værre. Nå er det UMULIG å låse opp bilen. Jeg må kravle igjennom vinduet for å komme meg inn og ut! Låsene er "kilt" i låststilling. Det går ikke fysisk ann å dra opp låseknottene. Hva fxxx skal jeg gjøre?? Sjekke idag de sikringene i svart boks på høyre dempertårn og til høyre under baksetet. Begge de var hele..... Desperat!
///Martin Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Hjelp. Noen som har et tips til hvordan jeg kan "låse" opp igjen bilen min??? Dette er en noe spesiell situasjon...
ingard Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Takk for alle tips folkens!UPDATE: Denne saken blir bare værre og værre. Nå er det UMULIG å låse opp bilen. Jeg må kravle igjennom vinduet for å komme meg inn og ut! Låsene er "kilt" i låststilling. Det går ikke fysisk ann å dra opp låseknottene. Hva fxxx skal jeg gjøre?? Sjekke idag de sikringene i svart boks på høyre dempertårn og til høyre under baksetet. Begge de var hele..... Desperat! Har du sjekket den store sikringa? Er jo akkurat samme problemet jeg hadde noen timer en ettermiddag.. Du kan fortsatt kjøre, men det meste er el er dødt? Må jo være det. For den sikringa går ikke pga overbelasting, men heller det at den er 20 år gammel.. Edit: Det går ikke an å se om sikinga er dårlig. Du må fysisk ta den av, for å se om den er sprukket. Når det sporadisk kommer av og på, betyr det bare at bruddet gnisser litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå