///Martin Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Takk for alle tips folkens!UPDATE: Denne saken blir bare værre og værre. Nå er det UMULIG å låse opp bilen. Jeg må kravle igjennom vinduet for å komme meg inn og ut! Låsene er "kilt" i låststilling. Det går ikke fysisk ann å dra opp låseknottene. Hva fxxx skal jeg gjøre?? Sjekke idag de sikringene i svart boks på høyre dempertårn og til høyre under baksetet. Begge de var hele..... Desperat! Har du sjekket den store sikringa? Er jo akkurat samme problemet jeg hadde noen timer en ettermiddag.. Du kan fortsatt kjøre, men det meste er el er dødt? Må jo være det. For den sikringa går ikke pga overbelasting, men heller det at den er 20 år gammel.. Edit: Det går ikke an å se om sikinga er dårlig. Du må fysisk ta den av, for å se om den er sprukket. Når det sporadisk kommer av og på, betyr det bare at bruddet gnisser litt.. Ja bilen fungerer fint. Bortsett fra det strøm og låsproblemet! Men tenke du på den sikringen med dempertårnet eller bak??
ingard Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Den er enten under setet eller ved dempertårnet. Den er helt flat og ganske stor. Du har sjekka begge, og prøvd å tatt dem av?
///Martin Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Har sjekket de ja. Men ikke tatt av, skal gjør det imorra! Litt vanskelig å feilsøke på bilen nå som jeg må klatre ut og inn av vinduet
ingard Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Har sjekket de ja. Men ikke tatt av, skal gjør det imorra! Litt vanskelig å feilsøke på bilen nå som jeg må klatre ut og inn av vinduet Hvis du bare har sett på de, så sjekk dem skikkelig. Jeg stod også å irriterte meg over at det ikke var den. Men da jeg dytta litt borti den starta vindusviskerne. Du ser ikke bruddet. Det må jo være det..
///Martin Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Tusen, tusen takk ingard for tipset!!! Jeg tok den av og ja, den var knekt. Kosta meg 2,50,- på bildeler for ei ny PROBLEMET ER LØST! Nok en gang. Tusen takk for alle tips folkens!
sveinern2 Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Tusen, tusen takk ingard for tipset!!! Jeg tok den av og ja, den var knekt. Kosta meg 2,50,- på bildeler for ei ny PROBLEMET ER LØST! Nok en gang. Tusen takk for alle tips folkens! Supert at de løste seg da, og siden jeg nevnte det i tråden her oppe, bør jeg få sitte på en runde i m3`n din en gang
///Martin Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Siden den akkurat nå har fått seg ny sportsclutch og mye annet nytt, pluss nylig EU-ok skal det vell la seg gjøre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå