Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til BMWer med frabrikk montert "BMW business stereo" Er dette ett bruktbart annlegg? Mange høytalere? Er dette et annlegg som leveres i flere modeller?

Skrevet

Om Business er bare dritt er vel opp til brukeren å avgjøre. Jeg synes det er helt greit til min bruk, men skal du blåse ørene av naboen :) trengs det andre ting.

Jeg byttet ut alle høyttalere i bilen, og fikk et renere lydbilde. Jeg hadde ikke hatt noe imot litt mer punch i bilen men det krever mer ombygging og kroner en jeg er villig til å bruke på dette.

Skrevet

helt sikkert mye bedre hvis du skifter høytalere,men de suger originalt,en skam at de ikke er bedre enn dette på en så dyr bil...

Skrevet

Dette har vært diskutert her før, og det er flere en meg som mener at som et OEM anlegg er det helt ok. Det er i hvert fall det beste anlegget av standardanlegg jeg har sett/hørt i de bilene jeg har kjørt.

Hva andre forventer skal være i bilen, blir en helt annen sak.

De senere årene ser det ut til at lyd begynner å bli viktigere for bilprodusentene, men det vil altid være noen som bygger om lyden uansett hva bilen blir levert med :)

Skrevet

Vel, jeg får komme tilbake når jeg har fått testet det. Men at det er bedre enn det som satt i min forrige bil som var en 92mod merceces vil jeg tru. Takker for innspill og meninger.

Skrevet

Jeg har en vanlig BMW Business cd spiller og originale høyttalere, og ja, det spiller dårligt. Slengte derfor på en Blaupunkt PnP 475 forsterker og istedet får å sitte foran tv´en sitter jeg i bilen og hører musikk....., og gliser. Helt vanvittig forskjell, nå kan du bare rippe de bedste JVC K2 cd´er du har hjemme på en cd-r og høre forskjellen på en vanlig cd i bilen, helt utroligt. Med andre ord, plutselig hører du forskjell på innspillings kvaliteten på sangene du spiller, så mye bedre er oppløsningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...