Gå til innhold

90mod 535i/M5 VURDERES solgt! SOLGT..

Øystein E30 M3
 Share

Anbefalte innlegg

Tror ikke akselen er årsaken til vibrasjonene - det pleier man som oftest merke best i hastigheter under 50kmt.

80-85 høres ut som felg/dekk.

Håper det bare er et lodd eller to som er falt av da! Jeg har ikke vært borti med felgene så de skal være 100%

Får ta med meg vinterfelgene til bergen om 2uker å sjekke om det blir bra med de :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tidli på an ja, har vært på Eikås å kjørt idag.

Da må man jo møte tidlig :wink:

Felgene er like ja, bare til å prøve med dem på.

Ikke kast i felgene, men kan ikke love deg hvordan det er å kjøre

med det dekket. Det gjør sikkert litt utslag vil jeg tro :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå!! Var det bmwccn som arrangerte kjøring på Eikås eller? Kanskje det er på tide å melde seg inn der!

Til helga reiser jeg og yngste broderen til stavanger å ser/henter en E30 325i til han :D De går i mine fotspor begge brødrene mine :D

Her er ett bilde av den andre bror min sin E30 325i (den grønne):

Tyskland-turen126.jpg

Og her er den vi skal ned å se på:

DSC00407.jpg

Prefacelift,4-dørs og med keskin kt1 begge to, litt kult med neste like biler og :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo ut som en pen bil det der, var nære på å reise å se på den med en kompis, gi rapport på hvordan den er da! om det blir handel eller ikke.

har en litt uggen magefølelse på rust/lakk på den bilen..men for all del, mulig det er en rustfri kjempebil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo ut som en pen bil det der, var nære på å reise å se på den med en kompis, gi rapport på hvordan den er da! om det blir handel eller ikke.

har en litt uggen magefølelse på rust/lakk på den bilen..men for all del, mulig det er en rustfri kjempebil :D

Noe spesiellt som utgjør den dårlige magefølelsen? At en E30 er 100% rustfri hører heller til sjeldenhetene nå til dags,men så langt har jeg ikke fått inntrykk av at denne bilen er dårlig. Men det er jo vansklig å si før en har sett den "live". Og desverre ikke alltid like lett da heller :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe spesiellt som utgjør den dårlige magefølelsen? At en E30 er 100% rustfri hører heller til sjeldenhetene nå til dags,men så langt har jeg ikke fått inntrykk av at denne bilen er dårlig. Men det er jo vansklig å si før en har sett den "live". Og desverre ikke alltid like lett da heller :?

nei er ikke annet enn at selger snakka noe om en dårlig lakkert bakskjerm osv, han skulle sende oss bilder av det, men di kom aldri.

så bare for meg det kansje kunne være en rimelig import bil som har blitt sparklet sammen med litt dårlig lakkering osv..

vi ble tilbudt å bli møtt på fergekaien. (lite muligheter fro å se bilen under i en fergekø :D )

men dette er jo ren spekulasjon fra min side. kompisen min fikk handlet seg en annen bil.

dra og se på den dere, så sier du ifra hvordan den var

håper det er en bra bil for deres del! den ser jo flott ututifra bildene. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå!! Var det bmwccn som arrangerte kjøring på Eikås eller? Kanskje det er på tide å melde seg inn der!

Til helga reiser jeg og yngste broderen til stavanger å ser/henter en E30 325i til han :D De går i mine fotspor begge brødrene mine :D

BMWCCN som arrangerte ja, har lagt ut en liten bilde tråd under "Bilder & showoff". Er du ikke medlem??? :shock: Fyyy......

Bra du lærer dem opp, E30 er sjef :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWCCN som arrangerte ja, har lagt ut en liten bilde tråd under "Bilder & showoff". Er du ikke medlem??? :shock: Fyyy......

Bra du lærer dem opp, E30 er sjef :wink:

Nei jeg er faktisk ikke det, har tenkt på det lenge. Så jeg tror jeg må melde meg inn nå. Har jo truffet en del fra bmwccn-gjengen i bergen allerede,mye kjekke biler og folk! Men er det slutt på slike arrangement for sesongen eller?

Ja,her er det bare BMW som gjelder :wink: Og da helst E30 eller E34! Tidløse biler begge to spør du meg,selv om jeg ærlig må innrømme at E30 er den som jeg snur meg mest etter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du som kjører E34 selv :P hehe..

Liker også E30 best selv, spes M3 E30 har alltid vært og kommer alltid t å vær favoritt :!:

Skal ha E30 M3 igjen når jeg har fått meg en stor garasje så den kan stå og kose seg i, kun brukes i go ver :)

Hehe.. ja men de 3 siste bilene jeg hadde var jo E30 da 8) Er selv litt på utkikk etter E30 M3,men skal jeg ha en som er finere enn den jeg hadde så koster det så inni helv... Kan liksom ikke kjøpe en som er mye dårligere.. Angrer meg ihjel på at jeg solgte :? Men det var jo pga boligkjøp så det måtte bare bli sånn :cry:

Garasje er viktigere en selv huset det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...