Gå til innhold

90mod 535i/M5 VURDERES solgt! SOLGT..

Øystein E30 M3
 Share

Anbefalte innlegg

Nei M3en selge eg ALDRI! Hehe, og jaffal ikkje til fordel for ein buss ;)

Står bilen på Halsnøy? E ikkje longe beten for meg å reisa.

Ein buss som kjøre fra M3en din :wink: Savner M3en jeg hadde, men men thats life!

Nei bilen står i bergen! Men viss du ikkje vil ha "buss" korfor så interessert :P ? Ikkje negativt meint altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjørte no fra ein sånn "buss" på Rudskogen me min så...

Trenge kje bytta te fordel for M5, men går jo an å ha begge deler;) E egentlig ikkje på jakt etter bil, men lufter tankane med å kanskje bytta ut Volvoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte no fra ein sånn "buss" på Rudskogen me min så...

Trenge kje bytta te fordel for M5, men går jo an å ha begge deler;) E egentlig ikkje på jakt etter bil, men lufter tankane med å kanskje bytta ut Volvoen.

Hehe.. ja da e sant! Ha ein E30 M3 og ein E34 "M5" e jo greit då :D

Men du må nok t bergen viss du ska sjå,trur desverre ikkje den bilen komme t halsnøy me da førsta! Men sko eg nå nerma meg bømlo så kan eg alltids gi deg ein lyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi fikk bilder av bilen under,inni,motor osv på mandag og kunne ut ifra det si at vi ikke var intersert i bilen alikevell! Må si jeg syns litt synd på han kameraten din nå :roll:

Det jeg reagerte mest på var: rust i kanal, ledninger i motorrom som hang og slang, deksel under ratt var borte (som regel ett dårlig tegn,med tanke på el.feil osv) annen farge på undersiden av panser (tyder på drit kjip lakkeringsjobb) og ikke minst slitasjen av interiøret som fikk meg til å tvile på km.standen, noe som ser ut til at det var grunn til :x

En annen ting jeg syns er merkverdig er det du sier med vindusviskeren, jeg spurde faktisk om akuratt den var iorden (typisk ting som kødder seg når bilen sliter litt med det elektriske!) Svaret jeg fikk da var at han ikke hadde brukt den så han visste ikke om den fungerte, han hadde bare brukt noe på vinduene som fikk vannet til å preller av!! Slike svar får vertfall meg til å holde meg unna.. Hvem i all verden bor på vestlandet og ikke vet om viskeren funker!?! Greit at mangen bruker bilene sine på godværsdager men såå stabilt er ikke været her i vest!

jammen fungerte magefølelsen min denne gangen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...