MkL Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Hei! Driver og skal få liv i gamle jenta mi, men sliter med å få tenninga til og stemme, skulle hatt noe bilder eller Haynes Manual, om noen vet hvor jeg får tak i det på nett eller om noen har bilde av, Fordeler med nr rekke følgen, og hvordan man stiller det inn i forhold til andre ting. Mvh Marius
nimitz Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Her er det vel snakk om en rekke sekser med elektronisk tenning. Normalt så er fordeler merket med tall fra en til seks og pluggledninger skal og være merket. Da er det bare og sette ledningene på rett plass.
ehrnst Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 fordeler på siden av blokka? ofte står rekkefølgen på lokket. uansett sjekk at rotoren peker mot syl 1 når motoren står i null haynes: http://www.e30klubben.net/div/Haynesbok1.pdf
MkL Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 ja jeg veit det , men står ikke nr på fordeler lokket derfor jeg lurte serru men takk.
Gjest Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Har den fordeleren på siden under innsug? Det er et lite hakk i selve fordeleren der lokket sitter,der skal rotor peke mot når motoren står på merkene.Det er syl 1. 1-5-3-6-2-4 er tenningsrekkefølgen på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå