S.Nilsen Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 haha du virker greit desperat, og nei, jeg er ikke interessert i bilen din.Ved å bumpe annet hver sekund fremstår du bare som at du MÅ SELGE den innen dagen er omme. Lite lurt triks, spesielt i disse tider. Good Luck har ikke lån på denne så nei!!!!!!!!!måtte bare pøse ut info,dere tullinger som kunn er int i og kvervulere og div kan gi fan i og svare
normzzz Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Interessert i å kverulere? Vil heller si at jeg tvert i mot gir deg gode tips til hvordan man kal fremstå når man selger en bil.
S.Nilsen Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Interessert i å kverulere? Vil heller si at jeg tvert i mot gir deg gode tips til hvordan man kal fremstå når man selger en bil. du mente jeg virket desperat?du burde vite fakta før du i det hele tatt skriver ett svar!denne bilen er ned betalt og jeg trenger ikke selge i det hele tatt! takk for ingenting...
normzzz Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Nettopp, jeg skriver det VIRKER som du er desperat fordi jeg ikke VET. jaja, sånn er det med nordlendinger=/
shv Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Velmenende tips: 1) Legg inn annonse under "BMW biler selges". Er nok mange som ikke ser annonsen hvis den ligger under prosjekter. 2) Legg ut annonse på autodb og/eller finn.no 3) Ikke bump flere ganger i timen, da kommer garantert moderatorer til å reagere på overdreven bumping. Ha en god kveld!
Stephan.s Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Interessert i å kverulere? Vil heller si at jeg tvert i mot gir deg gode tips til hvordan man kal fremstå når man selger en bil. du mente jeg virket desperat?du burde vite fakta før du i det hele tatt skriver ett svar!denne bilen er ned betalt og jeg trenger ikke selge i det hele tatt! takk for ingenting... Utifra dine innlegg, ville jeg også anta desperasjon her: Første innlegget vdr at du vurderer å selge var skrevet med caps-lock på. Innlegg 2 var da skrevet 11 min etter det andre, hvorav første ord er "bump" Innlegg 3 var, for å sitere: Bump,ingen som vill ha en drift sikker bil? og skrevet 5 min senere.Du vet at du kan bruke en knapp hvor det står på dine innlegg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå