Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
haha du virker greit desperat, og nei, jeg er ikke interessert i bilen din.

Ved å bumpe annet hver sekund fremstår du bare som at du MÅ SELGE den innen dagen er omme. Lite lurt triks, spesielt i disse tider.

Good Luck

:roll: har ikke lån på denne så nei!!!!!!!!!måtte bare pøse ut info,dere tullinger som kunn er int i og kvervulere og div kan gi fan i og svare :twisted:

Skrevet
Interessert i å kverulere?

Vil heller si at jeg tvert i mot gir deg gode tips til hvordan man kal fremstå når man selger en bil.

du mente jeg virket desperat?du burde vite fakta før du i det hele tatt skriver ett svar!denne bilen er ned betalt og jeg trenger ikke selge i det hele tatt! :D takk for ingenting...

Skrevet

Velmenende tips:

1) Legg inn annonse under "BMW biler selges". Er nok mange som ikke ser annonsen hvis den ligger under prosjekter.

2) Legg ut annonse på autodb og/eller finn.no

3) Ikke bump flere ganger i timen, da kommer garantert moderatorer til å reagere på overdreven bumping.

Ha en god kveld! :)

Skrevet
Interessert i å kverulere?

Vil heller si at jeg tvert i mot gir deg gode tips til hvordan man kal fremstå når man selger en bil.

du mente jeg virket desperat?du burde vite fakta før du i det hele tatt skriver ett svar!denne bilen er ned betalt og jeg trenger ikke selge i det hele tatt! :D takk for ingenting...

Utifra dine innlegg, ville jeg også anta desperasjon her:

Første innlegget vdr at du vurderer å selge var skrevet med caps-lock på.

Innlegg 2 var da skrevet 11 min etter det andre, hvorav første ord er "bump"

Innlegg 3 var, for å sitere:

Bump,ingen som vill ha en drift sikker bil?
og skrevet 5 min senere.

Du vet at du kan bruke en knapp hvor det står icon_edit.gif på dine innlegg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...