Hyggmaister Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Ja, for eksempel det azeton... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=911201#911201 ....
336mik Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Effektiv og frisk kjøring av han med den 330D`n ja. Hadde bare folk hatt vett her i landet til å vike på den måten der,så skulle jeg vært glad.
Thomaz Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Tror nok det at han har forståelse for det vis han er litt oppegående, noe som han burde være vis ha er sjef
eriklepe Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Effektiv og frisk kjøring av han med den 330D`n ja.Hadde bare folk hatt vett her i landet til å vike på den måten der,så skulle jeg vært glad. Og la han fortsette? Nei jeg hadde også gjort mitt for å stoppe galskapen før han dreper noen. En bråbrems når han ligger klistret i hekken hadde vært effektivt.
336mik Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Hmm..Noen som tar på seg politi status her ser jeg. Er typisk at folk er sånn.Du er sikkert også av den typen som gotter deg over at folk mister lappen. Du vet vel at du bryter loven ved å ikke slippe forbi deg den som ligger bak,uansett åssen hastighet du har.
Azeton Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Effektiv og frisk kjøring av han med den 330D`n ja.Hadde bare folk hatt vett her i landet til å vike på den måten der,så skulle jeg vært glad. Og la han fortsette? Nei jeg hadde også gjort mitt for å stoppe galskapen før han dreper noen. En bråbrems når han ligger klistret i hekken hadde vært effektivt. Hvorfor vil du lage en ulykke med vilje?
336mik Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Antagelig fordi han og Chuck Norris tar loven i egene hender.
oddis Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Effektiv og frisk kjøring av han med den 330D`n ja.Hadde bare folk hatt vett her i landet til å vike på den måten der,så skulle jeg vært glad. Og la han fortsette? Nei jeg hadde også gjort mitt for å stoppe galskapen før han dreper noen. En bråbrems når han ligger klistret i hekken hadde vært effektivt. Ligger det en bil helt oppi hekken forventer jeg at den skal kjøre forbi rimelig fort. Når en bil kommer såpass fort bakfra kan du heller ikke forutse hva som har skjedd, eller kommer til å skje. Risikere whiplash,store matrielle skader på bil og brann ved hard nedbremsing for en slik tulling er ikke aktuelt.
eriklepe Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Effektiv og frisk kjøring av han med den 330D`n ja.Hadde bare folk hatt vett her i landet til å vike på den måten der,så skulle jeg vært glad. Og la han fortsette? Nei jeg hadde også gjort mitt for å stoppe galskapen før han dreper noen. En bråbrems når han ligger klistret i hekken hadde vært effektivt. Hvorfor vil du lage en ulykke med vilje? det var jo en artig vri, kan jeg velge å ikke kommentere?
eriklepe Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Effektiv og frisk kjøring av han med den 330D`n ja.Hadde bare folk hatt vett her i landet til å vike på den måten der,så skulle jeg vært glad. Og la han fortsette? Nei jeg hadde også gjort mitt for å stoppe galskapen før han dreper noen. En bråbrems når han ligger klistret i hekken hadde vært effektivt. Ligger det en bil helt oppi hekken forventer jeg at den skal kjøre forbi rimelig fort. Når en bil kommer såpass fort bakfra kan du heller ikke forutse hva som har skjedd, eller kommer til å skje. Risikere whiplash,store matrielle skader på bil og brann ved hard nedbremsing for en slik tulling er ikke aktuelt. Her er det jo snakk om når du er selv midt i en forbikjøring, og en tulling kommer i 400kmt bak deg. Hva gjør du da? han kommer jo klistret opp i hekken din. hvem kjører farlig, du eller han?
eriklepe Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Antagelig fordi han og Chuck Norris tar loven i egene hender. drit og dra
Azeton Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Antagelig fordi han og Chuck Norris tar loven i egene hender. drit og dra Hvis du ser han å tråkker i inn bremsen, så kjører du enda mer farlig enn han..! Da lager du en ulykke, selvom det ikke er din skyld..
336mik Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Du kan ikke begynne å slenge inn at du driver med en forbikjøring i etterkant. Som alltid når man kjører bil,både langs vei og på bane,så må folk lære seg å bruke speil mye oftere. Det er teknisk umulig å komme så fort innpå at forankjørende fører ikke legger merke til bilen bak hvis han bruker speilene godt nok.Som sagt,slipp forbi de som vil forbi,så bryter du heller ikke loven.
oddis Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Effektiv og frisk kjøring av han med den 330D`n ja.Hadde bare folk hatt vett her i landet til å vike på den måten der,så skulle jeg vært glad. Og la han fortsette? Nei jeg hadde også gjort mitt for å stoppe galskapen før han dreper noen. En bråbrems når han ligger klistret i hekken hadde vært effektivt. Ligger det en bil helt oppi hekken forventer jeg at den skal kjøre forbi rimelig fort. Når en bil kommer såpass fort bakfra kan du heller ikke forutse hva som har skjedd, eller kommer til å skje. Risikere whiplash,store matrielle skader på bil og brann ved hard nedbremsing for en slik tulling er ikke aktuelt. Her er det jo snakk om når du er selv midt i en forbikjøring, og en tulling kommer i 400kmt bak deg. Hva gjør du da? han kommer jo klistret opp i hekken din. hvem kjører farlig, du eller han? Hvis noen kommer fort etter deg i en forbikjøring betyr det at de kjører fortere enn deg, og vil enda fortere og lengre forbi enn deg. Da gjør jeg meg ferdig med forbikjøringa og banner i etterkant. For ja, det er idioti. Men er det ikke idioti å skape en ulykke med hundrevis av påfølgende faremomenter? Hva tror du skjer om dere krasjer i motsatt felt/venstre fil mens trafikken går på sidene? Hallo.!! Og være sint og være IDIOT er to ting. Ikke at du er idiot, men du skjønner hva jeg mener. Man tar skiltnr og ringer snuten da. For så fort du nevner trafikk til snuten så kan du banne på at dem kommer
eriklepe Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Du kan ikke begynne å slenge inn at du driver med en forbikjøring i etterkant.Som alltid når man kjører bil,både langs vei og på bane,så må folk lære seg å bruke speil mye oftere. Det er teknisk umulig å komme så fort innpå at forankjørende fører ikke legger merke til bilen bak hvis han bruker speilene godt nok.Som sagt,slipp forbi de som vil forbi,så bryter du heller ikke loven. hva i himmels navn prater dere egentlig om? er det ikke forbikjøringer kronidioten i siste filmen driver med da? forbikjøring over sperrelinje, i høyrefelt, i krabbefelt, på venstre veiskulder, i høyre veiskulder. forsvarer dere slik kjøring altså? Alt jeg forsøker å få frem er at jeg har ingenting til overs for de som kjører sikk sakk på motorvei-som vist i filmklippet. At de kjører med sitt eget liv som innsats for stå for deres egen regning, men når de begynner å gamble med andres liv har man lov å reagere. Si hva dere vil. I samme slengen nevner jeg at jeg verken har skrevet eller ofret en tanke på at jeg skal bråbremse om jeg ser en bil komme i høy hastighet bak meg. Trodde du virkelig det? Fristelsen er derimot stor, å stå på bremsen når det ligger tullinger klistret opp i fangeren for å komme forbi-selv om det betyr at jeg må bryte loven ved å krysse sperrelinjer eller kjøre altfor fort. Men gjør jeg det? Nei. jeg kan da beherske meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå