beemer525i Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 lurer altså på hva felgene er verdt.har kjøpt ny bil å lurer på å bytte de ut i 18-19" må si at den ene er litt kantkjørt
Morty999 Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 bilder? er det "riktige" alpina felger så kan jeg være interesert
beemer525i Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 har nettopp hentet bilen så har ikkje fått tatt bilder enda.det er senterkopp som står alpina på.er det noe mer jeg kan se etter for å finne ut om de er ekte??
Patrick B Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 har nettopp hentet bilen så har ikkje fått tatt bilder enda.det er senterkopp som står alpina på.er det noe mer jeg kan se etter for å finne ut om de er ekte?? Står garantert Alpina på innerkant av felgene, eventuelt er de replica.
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Inni felgene står det vel rondell eller noe tilsvarende, hvis ikke jeg husker feil. Mener det er et firma som tidligere produserte felger for alpina. Under senterdekselet skal det stå stemplet alpina. Samt at de skal ha 20 eiker.. Kommer jo litt an på standen, men rundt 6000kr kanskje?
beemer525i Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 sjekket litt i dag å såg at det sto alpina inne under senterkoppen+et nummer så regner med di er ekte.takker å bukker for svar
Morty999 Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 bilde!!!! jeg har 18" som kan byttes i mot! som er nesten nye
Springsteen Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Bilder gjør nok susen ja Er det 8'' forran og 9'' bak? ET46 regner jeg med. 6000,- er oppnåelig vil jeg tro, men det kommer litt an på standen, da nye dekk fort koster en god del.
beemer525i Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 skal prøve å få lagt ut bilder i morgen.men er veldig masse jobbing for tia så tørr ikkje love noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå