Lex-Talionis Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Har en skivebakstilling liggende som skal selges, er med nav,lager(bra), bærearmer og travers. Bilder kommer senere Minste pris er 1000,- Mvh Espen
Lex-Talionis Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Jeg har faktisk ingen anelse om hva noe sånt er verdt.Får bare komme med bud så tar vi det deretter Men er det noen her som vet hva sånt går for?
Lex-Talionis Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Okei, da er budet på 1500 Vet ikke åssen det er å sende den, veier jo en del. Bud runden går til Tirsdag kl 20.00. Så by i vei folkens;)
mEhE Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 jeg er interessert om du har mulighet for å sende den til mandal(vest agder)? heiv bakstillinga mi siden den var veldig rustet.
Lex-Talionis Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 Går sikkert ann å sende den på en måte:) Budet fra Bjarte87 er høyest så blir solgt til han hvis ingen høyere bud innen i morgen kl 20.00
E30 Andreas Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 hadde du hatt drivaksler også så kunne det vert noe for meg bremsene er komplette?
Lex-Talionis Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Har skiver, men ikke calippere. Har også en 320 diff liggende med 4,27 utveksling. Dårlig med drivakslinger dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå