carlhaakon Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Noen i Oppland/ Hedemark som har slik over gang til låsemutter? jeg har 6 bolter og den ene har slik overgang, så det ikke skal gå an og stjele felga mine. selvsagt var jeg så iverig når jeg bytta hjul at den overgangen ble sittene igjen i hjulet og borte ble den det skal vere orginale E36 hjulbolter etter det jeg har hørt, noen som har en E36 med slik over gang jeg kunne lånt i 5 min så jeg får bytta over til nye hjulbolter som jeg har kjøpt. BMW er den eneste som har dette etter det de har sagt til meg på alle de forskjellige dekkservicene jeg har vert på. og BMW har ikke oppe før på mandag. noen som har dette så skrik ut MVH Carl Haakon - Gjøvik
E46Johnny Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Låse boltene er numererte så du må finne en som har akuratt samme låsebolt som deg for at det skall passe. Alternativet er å prøve å slå fast ei pipe på bolten å se om du får løsna den. Var vell en her inne som fikk stjålet hjula sine på den måten.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Låse boltene er numererte så du må finne en som har akuratt samme låsebolt som deg for at det skall passe.Alternativet er å prøve å slå fast ei pipe på bolten å se om du får løsna den. Var vell en her inne som fikk stjålet hjula sine på den måten. Var meg som ble frastjelt, men var ikke org BMW "låsebolt". Disse er samme i alle, og adaptere er levert med BMW.
E46Johnny Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Mine orginale låse bolter har instemplet et nummer på pipa. Har også orginale takbøyler og der må eventuelt ekstrautstyr bestilles med rett kode ellers blir vell bilen full av splains verktøy som du ikke vet hvor passer hen. Håper det er en kode ellers er det ikke vanskelig for folk som kjenner en BMW mek å få tak i den pipa.
carlhaakon Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 de har dem på BMW men stengt der så får ikke brukt bilen i helga, har akkurat fått den til og gå slik den skal og alt så måtte dette ske er uheldig med alt om dagen så får håpe det snur snart men får takke for hjelpen da
Sir Hofstad Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Hallo folkens, se på bilde. Ikke mye hokus pokus med den...
carlhaakon Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Hallo folkens, se på bilde.Ikke mye hokus pokus med den... burde nesten ringt noen slike som kan og stjele felger vett, de hadde sikkert fiksa den der lett
///MoePower Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Er ikke dette bare en forvokst torx bolt?
carlhaakon Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Er ikke dette bare en forvokst torx bolt? hmm det vet jeg ikke, men var på et verskted i dag og de hadde 4 stk men ingen passa var enten får store eller små
Ballder Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Finn en unbraco som er litt for stor til å få inn i bolten, en slik til og bruke på skralle/muttetrekker. Slip den litt kon på ytterkanter og måk den inn med dertil egnet redskap. Funker fjell dersom bolten ikke er rusta no grønnjævlig fast.
carlhaakon Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Finn en unbraco som er litt for stor til å få inn i bolten, en slik til og bruke på skralle/muttetrekker.Slip den litt kon på ytterkanter og måk den inn med dertil egnet redskap. Funker fjell dersom bolten ikke er rusta no grønnjævlig fast. ja har tenkt litt på det, men har ingen som er store nok her hjemme, men mulig jeg skal høre etter noen som har det i mårra så for vi se om jeg får dem ut
Superbeetle Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Går det ikke an å banke en 6 el 12 kant pipe inn på den der?
carlhaakon Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Går det ikke an å banke en 6 el 12 kant pipe inn på den der? går ann men dritt vis jeg ødelegger bøltene får da må jeg ratt sveise på noe, så lurer på om jeg skal vente til over helga og reise til bmw med den men prøvde litt i sta og da bare dro jeg av gjengene
Rogern Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Jeg har 2 sånne liggende ifra 320,en jeg byggde om til m3. de lå i verktøyboksen i baggluka. jeg har ikke boltene så du skal få dem hvis du vill ha dem. Jeg er borte på jobb, men har en kompis som skrur i garasjen min av og til når jeg er borte, så kan få han til å sende de hvis det ikke haster fælt?
carlhaakon Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Jeg har 2 sånne liggende ifra 320,en jeg byggde om til m3. de lå i verktøyboksen i baggluka. jeg har ikke boltene så du skal få dem hvis du vill ha dem.Jeg er borte på jobb, men har en kompis som skrur i garasjen min av og til når jeg er borte, så kan få han til å sende de hvis det ikke haster fælt? kunne gått an men skal høre på BMW først over helga, bilen står nå siden jeg har starta og skifte tempføler og kjøleveske, så vis bmw ikke får tak i så sender jeg deg en PM så får du ha takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå