uvex Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 ER det noen som vet om det går med en slik feksempel i E39 ??? http://www.pioneer.no/no/products/25/10 ... index.html Tenkte på om skjermen på spilleren fikk nok spillerom eller om den gikk i mot noe som feks luka man kan lukke over på org spilleren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw e39 Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Den passer, men du kommer antakelig ikke til å få att det orginale lokket da spilleren blir stående for langt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Da ville jeg heller vurder en Dobbel-DIN spiller. Om du er i kr.sand området så kan du se hvordan jeg har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredheim Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg innstallerte 2 din i min e46 cab. mye jobb ass Men det var verdt det. Jeg hadde en 1 din før og det så ikke spesielt bra ut. Og Wabby bilde plix!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Er jo bare å trykke på signaturen min så har du full historikk på hvordan jeg har laget det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå