uvex Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 ER det noen som vet om det går med en slik feksempel i E39 ??? http://www.pioneer.no/no/products/25/10 ... index.html Tenkte på om skjermen på spilleren fikk nok spillerom eller om den gikk i mot noe som feks luka man kan lukke over på org spilleren!
Bmw e39 Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Den passer, men du kommer antakelig ikke til å få att det orginale lokket da spilleren blir stående for langt ut.
wabby Skrevet Oktober 23, 2008 Skrevet Oktober 23, 2008 Da ville jeg heller vurder en Dobbel-DIN spiller. Om du er i kr.sand området så kan du se hvordan jeg har gjort det
Fredheim Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg innstallerte 2 din i min e46 cab. mye jobb ass Men det var verdt det. Jeg hadde en 1 din før og det så ikke spesielt bra ut. Og Wabby bilde plix!!!
wabby Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Er jo bare å trykke på signaturen min så har du full historikk på hvordan jeg har laget det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå