bmw_drift Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 hey, jeg er en gutt på 19 som nå har kjøpt meg en bmw 320, kjøpte den som nesten bare skrot, tenkte jeg skulle bygge den om til m3. kan da legge ut noen bilder av den blir glad for tilbakemeldinger og tips.
Steven Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Høres ut som et kult prosjekt Men hvor er bildene? Og hva er planen med motor osv?
bmw_drift Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 planen med motor er m3 motor tenker jeg, men får se, har lagt opp bilder nå.
Steven Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Se der ja! Så ikke ut til å være i noe skrotform den bilen på de bildene hvertfall. Men hvorfor bruke 4 dørs bil til dette prosjektet? Noen fordeler med dette eller? Å bruke 4 dørs og bygge om til 2 dørs m3 var hvertfall nytt for meg. Men ser ut for at du er veldig godt igang allerede! Stå på!
bmw_drift Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 var egentlig ikke meningen å sette på¨m3 breddere, men fikk tak i det så billig så da gjorde jeg det, da jeg kjøpte bilen så car begge kanaler rustet opp, og var stort hull i gulvet, og motor var havarert. har brukt nå ca 8 mnd på bilen, og er enda mye igjen. takk skal du ha, så prosjektet ditt også, hva slags motor har du satt inn? og mye jobb?
Steven Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Se der ja, det nederste bildet er slik bilen er nå? Ser ut for at hjulene trenger å presses litt utover eller nye felger? Noen planer om det? Du har jo veldig god plass til noen breeeie felger der da:D Og hvilken motor sitter i bilen nå?
bmw_drift Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 Se der ja, det nederste bildet er slik bilen er nå? Ser ut for at hjulene trenger å presses litt utover eller nye felger? Noen planer om det? Du har jo veldig god plass til noen breeeie felger der da:D Og hvilken motor sitter i bilen nå? skal ha breiere felger 255/40/18 eller 19 det er sånn bilen ser ut nå. den trenger lakk, skal gjøre det til sommeren igjen, sitter en 320 motor i den nå, med div trim, kvass kam og effekt anlegg. håper på og få gjort noe igjen snart, lite med penger :S
Steven Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Høres bra ut! Men hvor ble det av m3 fram og bakfangerne egentlig? Ser du bruker noe annet på bilen nå i forhold til bildene der ingenting er lakkert Og byttet panser? Bare lurer litt siden bilen forandra seg litt på bildene
bmw_drift Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 har tatt det av og satt på noe annet for bilen står mye ute og panseret er det mye hull i, skal ha det på til slutt med fangere og alt, di fangerene som sitter på bilen nå di er noe jeg hadde fra før som jeg tenkte jeg kunne ha på bilen da jeg er ute å kjørersom det ikke er noe farlig med:P
///FredriK.S Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Ja, tror jeg så den bilen der til salgs på autodb for nesten 1 måned siden. Kult prosjekt dette.
bmw_drift Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 ja jeg tenkte jeg skulle selge den for hadde ikke tid til den mere pga jobber på gardermoen så blir lite tid, men så fortsatte jeg på den i stede.
bmw_drift Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 i morgen skal bilen på eu kontroll, så da får jeg en mangel lapp på hva jeg må gjøre. og se om jeg får godkjent den med bare 2 dører(spent på det) i morgen skal jeg ta ut alt av interiør i bilen, så skal få tatt noen bilder av det da. håper på mere tips og tilbake meldinger, er også intr i div bmw deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå