K_O_B Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Hei. er det meningen at vifta inne i klimakontrollen skal gå hele tiden? står på selv når bilen har stått i ro over natta.. ikveld hørtes det ut som om vifta var på tur ut av bilen.. hørtes ikke bra ut, så jeg dro ut sikringen.. noen som har peiling på dette?
pedro Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Flere m det problemet her. Søk på forumet ev autopower.se mekartips tror det kan være et relee som har tatt kvelden >>ikke ukjent fenomen dette Virker som om det varierer litt i tid på når de går i hvilemodus Min går konstant strømtom Pedro
tomerikk Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Er du sikker på att den går hele tiden? Den starter når du låser opp bilen. samme som lyset til gearindikatoren. for å teste må du sitte i bilen låse med sentrallåsen. Obs! ikke ha nøkkel i tenningslåsen. den skal stoppe i løpet av en halvtime.
dvil Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Ifølge Bentleymanualen går bilen i dvale etter 16 minutter. Endel strømbrukere blir da skrudd av, bla. kupelys hvis de er glemt på. Her er en bra DIY for å bli kvitt ulyden fra vifta: http://www.bimmerboard.com/forums/posts/204985
K_O_B Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 takk for tipsene:) skal sette meg ned å høre om den stopper etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå