stiann Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 vis du sender så kjøper jeg den jævla store forsterkeren
Ond Racing Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 vis du sender så kjøper jeg den jævla store forsterkeren PM sendt
Ond Racing Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Den store forsterkeren og den Audioson er solgt. Håper ny eier får glede av de. Basskassene og den forsterkeren som sitter på den ene kassa selger jeg for kr 1000!
cubetito Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 Den store forsterkeren og den Audioson er solgt.Håper ny eier får glede av de. Basskassene og den forsterkeren som sitter på den ene kassa selger jeg for kr 1000! fikk testet den store sorte. og den funker fint til det jeg har den til:)
Ond Racing Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Den store forsterkeren og den Audioson er solgt.Håper ny eier får glede av de. Basskassene og den forsterkeren som sitter på den ene kassa selger jeg for kr 1000! fikk testet den store sorte. og den funker fint til det jeg har den til:) Konge!! bra å høre att alt funka fint!! Liker egentlig ikke å selge noe jeg ikke har prøvd før men prisen var jo der etter og. Håper den andre du kjøpte og funker like bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå