leif harald Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Da selger jeg min bmw, bilen er et strøkent ekemplar fra Automote (www.automote.no) er noen som er bmw spesialister på styling og tuning. Kan være intrisant med bytte i e39. Bilen er en 318is MEN en 97 mod så det står den nye motoren i den som er en 1,9l med 143 hk. Den vanlige 318 har bare 118hk tror jeg. Går like gått som en 320, men denne brukr mye mindre bensin Bilen er eu gokent i år. Og standen er veldig bra. Er sort stoff interiør i bilen, med sorte dørtrekk. Eletriske vinduer og takluke. Sentrallås med alarm. Vinter dekk. Bilen er en sinnsykt rå bil og se til. Den er påkostet maaasse penger. Kan nevne litt av det som er opkradert/byttet Bilen er kjørt 220 tusen men kan ikke merke eller se det. Motoren går som en klokke, byttet litt slitedeler på understellet på eu-gokjenningen. m3 front m3 sjørt m3 bakfanger m3 speil m3 lister i dørkarm m3 lister utvendig valset hjulbuer ekstra "lippe" på fangeren justerbart senkesett øyenlokk over lykter bytta lykter bak bakrutesenker bmw carbon merke framme bmw carbon merke bak bmw carbon mrke på ratte carbon grill carbon vinge carbon "list" runt speedometer efektanlegg luftfiler sotet ruter bak Bilen står på Karmøy Bilsenter på Karmøy i rogaland og kan ses og prøves der. For mer bilder kan du kontakte meg på PM Utstyr ABS Airbag Alarm Alu. felger Diffsperre EU-godkjent El. just.speil El. vinduer x 2 Farget glass Fjernst./Sentrallås Kurve/tåkelys Motorvarmer Nedfellb. baksete Radio/CD S./V. hjul Sentrallås Servo Skinnratt Soltak Soundsystem Sportsunderstell Startsperre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Er det denne som har automat? Sleng ut flere bilder her også da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 Er det denne som har automat?Sleng ut flere bilder her også da =) automat ja. skal slenge inn mer bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Ser du skriver 318i i tittelen, men det er jo en 318is. Er bare at denne har M44 motoren på 1.9l itstedet for M42 på 1.8l som er i 318is opp til 96-97. Begge motorene har 16 ventiler, i imotsetning til M43 motoren som står i "vanlig" 318, som bare har 8 ventiler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 er det bare meg eller står det ikke pris/bud her noen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2008 kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 6, 2008 Share Skrevet Oktober 6, 2008 Ka ska du har for KUN felgane???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2008 Ka ska du har for KUN felgane???? e planen å ha di på min e30. Men sko de sellast hadde di ikje gått bilikt, bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 7, 2008 Share Skrevet Oktober 7, 2008 Di passa kje, hehe, eg har prøvd di på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Di passa kje, hehe, eg har prøvd di på min passa sjå meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Pris: 85 tusen/bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg