Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da selger jeg min bmw, bilen er et strøkent ekemplar fra Automote (www.automote.no) er noen som er bmw spesialister på styling og tuning.

Kan være intrisant med bytte i e39.

Bilen er en 318is MEN en 97 mod så det står den nye motoren i den som er en 1,9l med 143 hk. Den vanlige 318 har bare 118hk tror jeg. Går like gått som en 320, men denne brukr mye mindre bensin :)

Bilen er eu gokent i år. Og standen er veldig bra. Er sort stoff interiør i bilen, med sorte dørtrekk. Eletriske vinduer og takluke. Sentrallås med alarm. Vinter dekk.

Bilen er en sinnsykt rå bil og se til. Den er påkostet maaasse penger. Kan nevne litt av det som er opkradert/byttet

Bilen er kjørt 220 tusen men kan ikke merke eller se det. Motoren går som en klokke, byttet litt slitedeler på understellet på eu-gokjenningen.

m3 front

m3 sjørt

m3 bakfanger

m3 speil

m3 lister i dørkarm

m3 lister utvendig

valset hjulbuer

ekstra "lippe" på fangeren

justerbart senkesett

øyenlokk over lykter

bytta lykter bak

bakrutesenker

bmw carbon merke framme

bmw carbon merke bak

bmw carbon mrke på ratte

carbon grill

carbon vinge

carbon "list" runt speedometer

efektanlegg

luftfiler

sotet ruter bak

Bilen står på Karmøy Bilsenter på Karmøy i rogaland og kan ses og prøves der.

For mer bilder kan du kontakte meg på PM

Utstyr

ABS

Airbag

Alarm

Alu. felger

Diffsperre

EU-godkjent

El. just.speil

El. vinduer x 2

Farget glass

Fjernst./Sentrallås

Kurve/tåkelys Motorvarmer

Nedfellb. baksete

Radio/CD

S./V. hjul

Sentrallås

Servo

Skinnratt

Soltak

Soundsystem

Sportsunderstell

Startsperre

Skrevet

Ser du skriver 318i i tittelen, men det er jo en 318is. Er bare at denne har M44 motoren på 1.9l itstedet for M42 på 1.8l som er i 318is opp til 96-97. Begge motorene har 16 ventiler, i imotsetning til M43 motoren som står i "vanlig" 318, som bare har 8 ventiler..

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...