Reintz Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 Da er tåkelysene montert. Men jeg får de jo ikke til å lyse! det lå ferdig kabler foran ved lyktene, plugget disse rett i, men ingenting skjedde!:S noen andre som har hatt problemer med dette? hva må gjøres? har sjekket sikringsboksen, og alt ser ut til å være på plass der. ledningene har jo ligget der ubrukt i 17 år, så mulig kontaktene er fulle av irr. er det mye jobb å trekke om helt nytt ledningsnett?
Reintz Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 er det så enkelt som å sette inn et relè der hvor det mangler et? hvor får man tak i dette?
AlXz Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 hvor får man tak i dette? Jeg har EDIT: Har ledninger, bryter, osv også
ingard Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 er det så enkelt som å sette inn et relè der hvor det mangler et? hvor får man tak i dette? Jeg ble så forvirra av alt som stod på nettet, at jeg bare prøvesatte den i alle plasser uten rele til jeg fikk lys rele, ny bryter og tåkelys skal være nok ja..
Reintz Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 takk for svar! men hvis det allerede er bryter til tåkelys fra før av, trenger jeg vel ikke ny bryter?
AlXz Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 takk for svar! men hvis det allerede er bryter til tåkelys fra før av, trenger jeg vel ikke ny bryter? Det gjør du nok ikke da nei Men du trenger rele??
Reintz Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 jeg trenger relè ja, men bor 10 min fra skraphandler'n så sjekker der først! ellers takk
Reintz Skrevet Oktober 6, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2008 kjøpte inn et nytt relè idag og satt det på plass, men det skjedde fortsatt ingen ting! så tydeligvis ikke det som er feil. noen andre forslag til hva det kan være? håper på svar! har hatt tåkelysa i 2 uker uten å få de til å lyse! begynner å bli litt små irritert
Wolfeh Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 Hva med å feilsøke seg litt fremover? Hvis du har et multimeter som du mest sannsynlig har skulle det vel ikke være noe problem. Ta ut bryterene og se om det er spenning på dem, du finner sikkert noen tegninger om hvor disse får spenning ifra og hvor den skal osv.
alekspp Skrevet Oktober 6, 2008 Skrevet Oktober 6, 2008 du må vell muligens sette i ei sikring også til tåkelysan
Reintz Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 idag var jeg ute å titta litt mer på tåkelyktene uten å bli så særlig mye klokere! nappa ut bryteren og la merke til at fra motorrommet kommer det fem ledninger med 5 "tilkoblingspunkter", men fra bryteren er det bare fire pigger.. for meg ser det ut som om det mangler en pigg?
Reintz Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 begynner å bli j***** lei av å ikke få lys! noen som vet om verksted i oslo som kan hjelpe meg med dette?
///MPower Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 har du byttet bryter til sånn at det er to hakk opp sånn som på hovedbryter. altså ett hakk opp så er tåkelys foran på og to hakk opp så kommer tåkelys bak også på. dette måtte en kamerat gjøre da han bare hadde bryter som gikk ett hakk opp og det var til tåkelysene bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå