Reintz Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Vet du hvor jeg kan få tak i en sånn bryter?
///MPower Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Vet du hvor jeg kan få tak i en sånn bryter? prøv koed.no
AlXz Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Mener jeg har en to hakks bryter.. Har ihvertfall alt fra bryter til lysa Send meg pm om intresse.
sonic Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Da er tåkelysene montert.Men jeg får de jo ikke til å lyse! det lå ferdig kabler foran ved lyktene, plugget disse rett i, men ingenting skjedde!:S noen andre som har hatt problemer med dette? hva må gjøres? har sjekket sikringsboksen, og alt ser ut til å være på plass der. ledningene har jo ligget der ubrukt i 17 år, så mulig kontaktene er fulle av irr. er det mye jobb å trekke om helt nytt ledningsnett? Hei. Jeg har AKKURAT samme problem som deg. Jeg skal sette i et nytt relè. BMW sa til meg at kanskje det gamle relèt er 'gåent'. Imellomtiden kan du koble nærlysene dine ned til tåkelysene...
AlXz Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Du kan jo teste med en ledning istede for rele.. Men pass på at du ikke brenner noe (Sett en sikring på ledningen f.eks)
sonic Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Du kan jo teste med en ledning istede for rele..Men pass på at du ikke brenner noe (Sett en sikring på ledningen f.eks) Det har jeg prøvd....
Reintz Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Da har jeg endelig fått lys i tåkelysene! var innom gs idag og kjøpte en ny bryter! trengte en 3-veis istedenfor 2-veis.. så nå er det lys! men det er jo fortsatt problemer da de vil kun lyse i kombinasjon med nærlys. når jeg setter på parklys går tåkelysene av igjen! men skal innom en bilelektriker snart, så håper at han kan fikse det for meg! er ikke helt ekspert på bil, så vil ikke begynner å tulle for mye selv.
Reintz Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 Mye kosta bryteren? betalte 200 for den. nå sier du sikkert at jeg kunne fått den billigere av deg! hehe... men hadde lyst på bryteren så fort som mulig, pluss at den er jo splitter ny
AlXz Skrevet Oktober 16, 2008 Skrevet Oktober 16, 2008 Hehe, seff Trodde den hadde kosta mer jeg da.. Men noen som trenger så er det bare å si i fra
Reintz Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2008 sånn ser det ut nå ganske dårlige bilder..
sonic Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Da har jeg endelig fått lys i tåkelysene! var innom gs idag og kjøpte en ny bryter! trengte en 3-veis istedenfor 2-veis.. så nå er det lys! men det er jo fortsatt problemer da de vil kun lyse i kombinasjon med nærlys. når jeg setter på parklys går tåkelysene av igjen! men skal innom en bilelektriker snart, så håper at han kan fikse det for meg! er ikke helt ekspert på bil, så vil ikke begynner å tulle for mye selv. Så du trengte ikke å sette i/bytte relé? Siden jeg har samme problem som deg, må jeg å kjøpe 3-veis bryter da?
AlXz Skrevet Oktober 17, 2008 Skrevet Oktober 17, 2008 Da har jeg endelig fått lys i tåkelysene! var innom gs idag og kjøpte en ny bryter! trengte en 3-veis istedenfor 2-veis.. så nå er det lys! men det er jo fortsatt problemer da de vil kun lyse i kombinasjon med nærlys. når jeg setter på parklys går tåkelysene av igjen! men skal innom en bilelektriker snart, så håper at han kan fikse det for meg! er ikke helt ekspert på bil, så vil ikke begynner å tulle for mye selv. Så du trengte ikke å sette i/bytte relé? Siden jeg har samme problem som deg, må jeg å kjøpe 3-veis bryter da? Kjøp av meg Mob: 48606970 Hvis du har koblet ledning istede for rele, og det fortsatt ikke lyser, så er det nok ikke rele-et ihvertfall..
Reintz Skrevet Oktober 17, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2008 Så du trengte ikke å sette i/bytte relé? Siden jeg har samme problem som deg, må jeg å kjøpe 3-veis bryter da? Trengte et relè også jo. Satt det i der hvor det mangla ett. Kosta 29 kroner på bilxtra. Så vil jeg tro du bare trenger en 3 veis bryter Altså en med 5 pigger på baksiden, og 3 forskjellige stillinger foran! Hvis du skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå