Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

I helgen var jeg i Verdal på besøk, kjøretur på 61 mil. Av ren tilfeldighet passerte jeg gården din på vei opp i fjellet en tur på søndag, og var så heldig å spotte GT'en i solskinnet! Har alltid holdt et øye med tråden din, men visste ikke du bodde i Verdal, så det var litt artig å se! Må si den så godt ut :D

Takk for det ;)

Søndag var jeg hjemme hele dagen å holdt på med 5-serien, så hadde du svingt innom hadde du nå vært hjertelig velkommen :)

Slekt i området her eller ?

skuffenes du ikke tok turen til våler i år synes jeg. men vi får satse på du kommer deg nedover neste år. veldig lyst til og få sett denne live :)

Som sagt har det blitt mindre tid til bil enn hva jeg hadde tenkt :-/

Men i morgen er det tid for førstegangskontroll, ett skritt nærmere skilt :)

Nja, om den ser bra ut på bilder trenger den ikke være fullt så bra på nært hold, din derimot, den kunne jeg tenkt meg å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men blir jo litt mere spesielt med den her som er produsert i 356 eksemplarer isteden for andre biler som blir produsert i 919389419481298429018398261398120 utgaver :) Men ja, lenge leve fredagshumoren. Snart helg :D

folk klager jo på at det blir mindre E30 sport evoer. men E36 GT er det jo produsert enda mindre av. så viktig og ta vare på dem. men så klart. alt av BMW er det viktig og ta vare på :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men blir jo litt mere spesielt med den her som er produsert i 356 eksemplarer isteden for andre biler som blir produsert i 919389419481298429018398261398120 utgaver :) Men ja, lenge leve fredagshumoren. Snart helg :D

ja, hehe :-P Fredagshumoren er knallfin :-) og blir alltid bedre etter 8 på kvelden :beer:

folk klager jo på at det blir mindre E30 sport evoer. men E36 GT er det jo produsert enda mindre av. så viktig og ta vare på dem. men så klart. alt av BMW er det viktig og ta vare på :wink:

nja, ikke alle vel, hehe... vet om noen bmwer som jeg helst aldri vil se (igjen) :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update

Da har jeg vært hos BT, tok sin tid, ble som ventet masse papirarbeid.

Men etter 4 1/2 time gav det resultat :

Godkjent :D

Bilen gikk gjennom den fysiske kontrollen uten en eneste bemerking,

alt var i sjønneste orden. Eneste kommentar han hadde var mens han

sto under bilen : "Ja her var det mye nytt ! " med ett smil. ;)

Papirmølla var som ventet stor siden den ikke er "E-merket" , men siden

jeg hadde forbredt meg godt med en del tilleggs dokumentasjon så

gikk det smertefritt.

De godkjente til og med at det er 7,5" forran og 8,5" bak uten at dette

var nevnt i det svenske vognkortet eller i brevet fra BMW Norge. Men

jeg hadde printet ut den orginale brosjyren fra 1995 fra BMW AG, der

orginal felg dim var beskrevet, og siden det var orginale felger holdt det :)

Fikk også presisert i vognkortet at det er en M3 GT.

Så nå er det avgiftsberegning som står for tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...