Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Ble da litt i dag også, har skrudd ned midtre eksosanlegg samt skrudd ut demperne på hver side bak så jeg kan skifte topplager. De var ikke fine så kommer nok til å gjøre susen med de nye. Blir spennende å prøve ut med e46 m3 topplager og z3 forsterkningsplater :-k

Håper å få deler i morgen :)

Litt OT...

Kan jo nevne hva som selges av deler som blir plukket av GT'n og som ikke skal settes på igjen grunnet at jeg ikke synes de passer på en GT:

- Eksos potta, Remus DTM

- Sideblinklysene, fram, klarglass

- Tåkelysene, klarglass linse

- Girkula, er helt ny 6-trins delenr:25110418224 (helt lik men med ///M-logo) ser ut til og stamme fra e90 serien...

- 11 knappers kjørekomputer (med bla. Check-Control og Utetemp)

- M6 replika felgene, 4 stk like felger med gode sommerhjul 8x19" ET 34

med 235 dekk.

PM om noen trenger noe av dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag gått løs med filler og sitrus rens på GT'n. Blandt annet i hele bagasjerommet (ikke baksiden av bakseteryggen) , oppunder hjulbuene der topplagret står og på bak-demperne så de er klare til og settes på igjen når delene kommer. Bruker loctite sin 7070 super clean da jeg har god erfaring med den.

Har også polert bmw-orginalverktøyet og renset "boksen".

Ellers har jeg pusset og gnikket på reservehjulet og midlertidig satt tilbake en del plast deler samt res.hjulet (siste bilde) da GT'n må ut av garasjen når jeg kommer hjem fra norsjøn om drøye to uker.

Skal støpes gulv i garasjen da så da blir det litt bedre å holde på, ikke minst å få ett avrettet underlag så hele bilen kan plasseres stødig og godt på bukker.

Tok noe bilder i dag og ser litt bedre ut nå, må vel få lakket litt igjen i hjulbrønn og i batteri holdern.

3hqtmffxwluw9oyeoxd8.jpg

g27qs2ps1me1ya6km34e.jpg

ox6ysksc887la7ikkbsr.jpg

d3fmse6q8ujj7hqt1pfv.jpg

beklager dårlig kvalitet, blir mye bruk av mobilkamera :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... godt den får litt stell :-D

mhm, må vel gå enda grundigere til verks når det blir en bedre plass å holde på, som nå så er det kald garasje med jord gulv med mye barkrester etter ved lagring som er underlaget.......ikke bra :-s

derimot blir det som sagt støping samt at jeg skal kle igjen veggen mot rommene ved siden av så det går ann å sette på litt varme når man holder på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er enda flere deler bestilt og denne gangen tommy, mye fra koed.no ;)

- Nye velour gulvmatter

- org varselstrekant (den som fulgte med var fra volvo [-X )

- org førstehjelpsskrin

- nye deler til fram spoilern da det er brukt noen hurtigløsninger

- div plastikk i bagasjerom

- utetemp føler (brukt)

- diverse klips til innvendig dørstokklist med mer...

ble litt skuffet da forrige pakke fra GS kom, bestilte org (men brukt) jekk til e36 siden GT'n manglet sin, fikk en som passet men var for pokker mercedes logo og delenr på den :-s

så må nok prøve på nytt fra koed åsså får den merc jekken bli garasje-jekk ;)

ellers står jeg og nesten 50 mann til værfaste på tur ut til Norne i Brønnøysund #-o

Skal også etter offshoreturen legge inn bildene fra monteringen av nye topplager med forsterkningsplater, så veldig bra ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten update:

delene har nå kommet, men er en uke igjen av offshore turen ennå...

har i dag bestilt SwissVax sitt leather care kit, dukker vel opp før jeg kommer hjem det også håper jeg, blir spennende å prøve på setene både i GT'n og fatterns 750 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har du noe å glede deg til i hvertfall! :-)

er så mye rare strips/ståltråd løsninger som er brukt på framspoilern så blir godt å vite at det sitter godt fast etter hvert ;)

ellers er jo sånnt som varselstrekant detalje ting som ikke koster så all verden men som gir det lille ekstra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen, har sjekket over alle pakkene og alle delene har kommet :)

I morgen må 520'n prioriteres så jeg har bil igjen, men ut over det har jeg fire uker til og dulle med GT'n :P

Blir dog ett lite opphold i skruingen mens det støpes gulv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra noen faktisk tar vare på slike biler :) er mange av dem som blir styla med harry lykter og div som ikke er bra når det ikke er mange eksemplarer av de bilene :wink: så du skal ha ros får at du får tilbake det orginale utsende på den :)

takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...