Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

TAKK for at du gjør dette riktig :)

Prøver nå i allefall å få den så nært orginalt som mulig igjen, mulig mange syns det virker monotont med en hel haug nesten prikk like GT'er også men det er vel hver sin smak :)

Har jo gjort en del "research" på stort sett alt jeg har funnet som mangler og det eneste jeg kommer til å slite med å få tak i orginalt er motorsport klossene til bakvingen og de orginale fjærene da dette ikke lages lenger. ellers kan alt skaffes fra bmw noe som imponerer meg :)

nå dukker det opp sånne klosser en sjelden gang på ebay f.eks. samt at vet noen har fått lagd seg hos andre firma og fjærer finnes det jo mange gode alternativ til. De orginale var jo lik M3 fjærer bare litt stivere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk igjen tommy, du følger med ;)

bud er lagt inn :)

har kommentert også... håper andre holder seg unna! :-P

som jeg også skrev i den andre tråden så kommer jeg ikke å kreve noe fordi jeg skulle ha "mer rett på" det enn noen andre, det er bare tull. Det å ha en GT gir ikke noe ekstra makt, bare mye glede ;)

Men blir spennende å se hvordan budrunden går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få ut noen fler bilder av hele bilen nå :) hvordan blir det med de nye felga?

Kunne jo scannet inn noen bilder i dag fra etter siste før-vinter'n vask, de ble tatt med speilrefleks kamera (cannon eos, u-digitalisert vel å merke) i motsetning til de andre bildene her inne som er mobilbilder ;)

De ble ikke så værst egentlig.

Vet ikke.... Ikke hørt noe ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk igjen tommy, du følger med ;)

bud er lagt inn :)

har kommentert også... håper andre holder seg unna! :-P

som jeg også skrev i den andre tråden så kommer jeg ikke å kreve noe fordi jeg skulle ha "mer rett på" det enn noen andre, det er bare tull. Det å ha en GT gir ikke noe ekstra makt, bare mye glede ;)

Men blir spennende å se hvordan budrunden går :)

nei nei... men du har "opphavsretten" til de... så du har jo bare å få tak i de! ;-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen etterlengtede bilder, har bare scannet dem inn uten å ha brukt PS eller noe, så kvaliteten ble egentlig ikke som jeg hadde håpet menmen, de ser mye finere ut på papir bildene :)

Hadde valgt ut flere bilder som skulle scannes men kvaliteten ble av en eller annen grunn skikkelig dårlig etter scanning, så de ble ikke med.

Som dere ser så snødde det over fjellet ved norsk grensa på tur hjem :P

i6ozx8xy67c7gkt7vti0.jpg

Ved motellet i sverige på tur hjem.

us94dok5z8fxx99v20yd.jpg

093194g3ldq6at5d350j.jpg

aa7yotuspu221p1z985a.jpg

88u7qxel9354bv2lt6sx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forresten bilder fra da jeg satte inn nye topplager bak med forsterkninger :)

var temmelig slitt de gamle

k2lxcbwwwhrml9qgp26x.jpg

samt nok en gang feilmontering fra svensk side :-s

den øverste skiva stod opp ned på det ene lagret som dere ser på bildet ;)

mrakesab13pmwf9x5tw9.jpg

resultatet ble ganske bra :)

bn4y7d35e94bonqffk3z.jpg

7hz8gfbyi1iroe87cktw.jpg

forsterkningen passet bolt on, kostet ikke all verden og ser bra ut, anbefales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...