Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

ja jeg kommer til å følge med jeg :D godt at du skal selge felgene. syntes de ikke kler e36.

nja, de er forsåvidt ok felger på en hvilken som helst e36 men ikke ok på en som skal se orginal ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er årets første deler til GT'n bestilt:

* Midt feste-braketten til GT-spoileren forran (siden den gamle var bøyd)

* Bensinfilter

* Lokariskjerm venstre forran, den gamle har ikke sittet fast skikkelig så

den er nesten slitt bort.

* Skruer og gummi oppheng til midt-eksos.

* Komplett friskluftskanal for dynamo da denne mangler :P

* Div. smått for framfangeren slik at den blir komplett å klar for montering

igjen.

Ble litt mer begrenset delehandel denne måneden enn hva jeg hadde tenkt da Nor-Cargo endelig hadde fått skrevet ferdig moms papirene etter litt rot, så nå er også momsen på bilen betalt og bilen er klar for neste steg mot hvite skilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice!

du har å møte opp på ccn treff til våren/sommeren... ;-)

er jo planen det, men om det blir hvite skilter denne sommeren er uklart da man ikke casher ut engangsavg. på timen, er jo en betydelig sum.

Så mest sannsynelig blir den å se med røde skilter denne sommeren.

Problemet er hvordan man får rød skilt over lengre distanser, vet ikke hvor behjelpelig vegvesenet er hvis man sier det som det er at det er bmw treff sørpå og jeg skulle hatt prøveskilt for 2-3 dager med avstand på 50-60mil en vei :P

tullete å dra den på henger også, bilen skal jo kjøres med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice!

du har å møte opp på ccn treff til våren/sommeren... ;-)

er jo planen det, men om det blir hvite skilter denne sommeren er uklart da man ikke casher ut engangsavg. på timen, er jo en betydelig sum.

Så mest sannsynelig blir den å se med røde skilter denne sommeren.

Problemet er hvordan man får rød skilt over lengre distanser, vet ikke hvor behjelpelig vegvesenet er hvis man sier det som det er at det er bmw treff sørpå og jeg skulle hatt prøveskilt for 2-3 dager med avstand på 50-60mil en vei :P

tullete å dra den på henger også, bilen skal jo kjøres med :)

Leie harde skilt av en bilforhandler kunne jo vært noe? :)

Du gjør bra jobb med bilen, godt å se at den blir tatt vare på! stå på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice!

du har å møte opp på ccn treff til våren/sommeren... ;-)

er jo planen det, men om det blir hvite skilter denne sommeren er uklart da man ikke casher ut engangsavg. på timen, er jo en betydelig sum.

Så mest sannsynelig blir den å se med røde skilter denne sommeren.

Problemet er hvordan man får rød skilt over lengre distanser, vet ikke hvor behjelpelig vegvesenet er hvis man sier det som det er at det er bmw treff sørpå og jeg skulle hatt prøveskilt for 2-3 dager med avstand på 50-60mil en vei :P

tullete å dra den på henger også, bilen skal jo kjøres med :)

Leie harde skilt av en bilforhandler kunne jo vært noe? :)

Du gjør bra jobb med bilen, godt å se at den blir tatt vare på! stå på ;)

takk :)

jo kanskje det, men kjenner liksom ikke noen som jobber hos bilforhandler så det spørs om det er noen som låner ut harde rød-skilt til en vilt fremmed :P

men men, er en stund ennå til dette blir aktuelt så finner vel på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster vel ikke så veldig mye for å få slike til å klistre på noen dager. Har hørt om og sett mange som kjører med slike i helgene. Men ccn godtar kanskje ikke slike...?

joda, er ingen sak å få for 2-3 dager, hentet vel ut 5-6 rødskilt for 2 dager om gangen nå før vintern kom, problemet er vel destinasjonen, hvis man sier man skal på verksted i oslo f.eks. så får man vel rød-skilt med spesifikasjon "frakt" som igjen betyr at man ikke kan ha passasjer i bilen.

det vill nok ikke falle i smak for fruen som da må kjøre egen bimmer :P

er ikke så viktig om jeg ikke kommer meg ut på banen, om jeg får såpass til skilt at jeg får den med på ett større treff er det det viktigste :)

Hadde jo vært morro å kommet seg på ett større treff hvor det kanskje hadde dukket opp flere GT'er, liten sjanse for å dumpe borti en anne GT på de mer lokale treffene som f.eks. lånke ;)

uansett så er planen å få med seg de lokale treffene her i trøndelag, banekjøring eller ikke så er det viktigste å være der, mer folk gir jo flere biler å se på, som gir mer bilder, som gir rom for mer diskusjon her inne i etterkant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det driter de hva du skal ha skiltene til.. du skal kjøre en bil dit hvor en skal prøvekjøre, og deretter kjøre hjem igjen før salget går i boks.. Kjøper har ingen mulighet for å komme til deg siden han jobber den helga, så da tar du som en snill og ivrig selger å kjører den til han..

Du sier det bare slik.. Så er den saken biff.. Nå tror jeg desverre det at du ikke slipper utpå uten harde rødskilt, så da tror jeg nok du ikke får kjøre likevel.. I såfall må du søke styret CCN om dette på deres treff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det driter de hva du skal ha skiltene til.. du skal kjøre en bil dit hvor en skal prøvekjøre, og deretter kjøre hjem igjen før salget går i boks.. Kjøper har ingen mulighet for å komme til deg siden han jobber den helga, så da tar du som en snill og ivrig selger å kjører den til han..

Du sier det bare slik.. Så er den saken biff.. Nå tror jeg desverre det at du ikke slipper utpå uten harde rødskilt, så da tror jeg nok du ikke får kjøre likevel.. I såfall må du søke styret CCN om dette på deres treff..

hehe, noe sånt jeg så for meg ja.

som tildligere sagt så er ikke måle å komme på bane men på treff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...