Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Ser bra ut dette. Et tips ang lakkstiften, er at hvis du skal legge i små steinsprutskader, så bruk tuppen på en tannpirker i stede for penselen i flaska, så får du et finere resultat.

:) prøvd den før?

Ja, har jobbet noen år innen bilbransjen, å vi brukte kun tannpirker på slike småskader.

Ok :)

Men bruke en eller annen form for lakk-sealer eller bare polere utenpå der igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt kvelden på å ta noen små flekker med rust i hjulbuen over lokariskjærmen, vises godt at bilen har fått en smell her og at det er dårlig oppretting/opplakkerings arbeid som er gjort siden de ikke har pussa ned ned den sprukkne lakken og hatt på noe. Men-men, pussa ned flekkene å hadde på litt lakk igjen. Jeg har da ikke grønn lakk stående i mengder så det ble svart high-glossy spraylakk. Men det er ingen som ser dette uten å ta av framskjærmen eller lokariskjærmen allikevell så tror ikke jeg gjør noe mer med det, her var funksjon viktigere enn utseende.

Kanksje vært lurt å ha en boks med bilens farge stående for utbedring av sånt. Samme med en god grunning da den ikke var ideel den som ble brukt.

Ellers tror jeg det ligger ann til å skaffe en brukt radiator samt oljekjøler da spesielt oljekjøleren er i ganske dårlig forfattning. Viktig at dette fungerer som det skal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill tro du Får Skinnet til sete som metervare hos BMW enda. De er bare og ta en telefon og høre..

Her problemet vokser :(

BMW har sluttet å levere ikke bare ferdigsydde trekk men også metervare av både det mexicogrønne skinnet samt det svarte semska skinnet, sistnevnte som jeg trenger. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vell de nest beste og finne en brukt pasasjer stol og flytte over trekene.

Er ikke de sorte alcantara tro?

Bare GT som har denne farge-kombinasjonen og det florerer ikke av GT interiør akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3 typer alcantara i min e36, inkludert GT. Jeg klarer ikke å se noe forskjell.

Jaha? :)

Da gir jeg meg på den ;)

Men har sett over ETK og for meg ser det ut til at BMW har sluttet med det meste, men det enkleste er vel å ringe litt rundt til koed, bmw osv å høre. :)

Har du hatt GT interiør opt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3 typer alcantara i min e36, inkludert GT. Jeg klarer ikke å se noe forskjell.

Jaha? :)

Da gir jeg meg på den ;)

Men har sett over ETK og for meg ser det ut til at BMW har sluttet med det meste, men det enkleste er vel å ringe litt rundt til koed, bmw osv å høre. :)

Har du hatt GT interiør opt?

Jeg har GT interiør.

Koed kan sikkert hjelpe deg, de er flinke.

Eneste spesielle jeg har klart å finne med GT interiøret(stolene jeg tenker på) er at nakkestøtten har flere sømmer enn de andre. Men dette kan også være pga årgangen. Alcantarastolene jeg hadde var fra 93, GT er fra 95. Hvordan alcantara stolene fra facelift er vet jeg ikke, så det er mulig de er lik de fra GT.

Men jeg er 99,9% sikker på at det er samme materiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste spesielle jeg har klart å finne med GT interiøret(stolene jeg tenker på) er at nakkestøtten har flere sømmer enn de andre. Men dette kan også være pga årgangen. Alcantarastolene jeg hadde var fra 93, GT er fra 95. Hvordan alcantara stolene fra facelift er vet jeg ikke, så det er mulig de er lik de fra GT.

aha :)

Men hvordan macher den blå fargen på bilen med et grønne skinnet i setene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 3 typer alcantara i min e36, inkludert GT. Jeg klarer ikke å se noe forskjell.

Jaha? :)

Da gir jeg meg på den ;)

Men har sett over ETK og for meg ser det ut til at BMW har sluttet med det meste, men det enkleste er vel å ringe litt rundt til koed, bmw osv å høre. :)

Har du hatt GT interiør opt?

Jeg har GT interiør.

Koed kan sikkert hjelpe deg, de er flinke.

Eneste spesielle jeg har klart å finne med GT interiøret(stolene jeg tenker på) er at nakkestøtten har flere sømmer enn de andre. Men dette kan også være pga årgangen. Alcantarastolene jeg hadde var fra 93, GT er fra 95. Hvordan alcantara stolene fra facelift er vet jeg ikke, så det er mulig de er lik de fra GT.

Men jeg er 99,9% sikker på at det er samme materiale.

Ang. dette med nakkestøttene, så er det et skille i produksjonen på de i GT'ene som har prodnr. ca. før og etter 200. de før har "tynnere" nakkeputer en de etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. dette med nakkestøttene, så er det et skille i produksjonen på de i GT'ene som har prodnr. ca. før og etter 200. de før har "tynnere" nakkeputer en de etter.

Ja, når du sier det så la jeg merke til at det virket som det var litt variabelt utseende på stolene i de jeg har sett både nært og i annonser, uten at jeg kunne sette fingeren på hva det var ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ikke optimalt, men det ser ok ut. Begge er mørke farger. Planen er å sette interiøret i en svart coupe som jeg en gang skal kjøpe.

Må ha litt planer...

Ok :)

Vet du hvor det stammer fra da, race strippa GT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ikke optimalt, men det ser ok ut. Begge er mørke farger. Planen er å sette interiøret i en svart coupe som jeg en gang skal kjøpe.

Må ha litt planer...

Ok :)

Vet du hvor det stammer fra da, race strippa GT?

Kjøpte det av en svenske som hadde bygd bur i bilen.

Det lå annonsert her på bimmers for ett år siden.

Fikk aldri vite nr på bilen det er fra.

Det er 99% strøkent da 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...