Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

vil ha den uttrekkbare ;-)

hehe... fartshumper vettu ;-) blir bare tull hvis den skulle stått ute :-P som leppa gjør...

Men husk, det er ikke bare bare å flytte på spoilern, du må av med hele framfangeren hver gang du skal justere den :(

Hehe, bare du begynner å spare da ;) som sagt 12-13'000 for alt du trenger nytt fra BMW til GT spoiler, litt billigere fra Koed kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ha den uttrekkbare ;-)

hehe... fartshumper vettu ;-) blir bare tull hvis den skulle stått ute :-P som leppa gjør...

Men husk, det er ikke bare bare å flytte på spoilern, du må av med hele framfangeren hver gang du skal justere den :(

Hehe, bare du begynner å spare da ;) som sagt 12-13'000 for alt du trenger nytt fra BMW til GT spoiler, litt billigere fra Koed kanskje :)

tommy dro bare i sin, og dyttet den tilbake... ;-)

hehe... bør vel få det for 6k komplett... :-P

trenger jo bare leppa og festene :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tommy dro bare i sin, og dyttet den tilbake... ;-)

hehe... bør vel få det for 6k komplett... :-P

Lykke til med å prute ned deler det nesten ikke selges noe av ned fra 12'000 til 6000 Sondre \:D/

Sitter såpass at den ikke kan skyves på min ja, men man trenger jo ikke å skru til strammerne om man ikke vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tommy dro bare i sin, og dyttet den tilbake... ;-)

hehe... bør vel få det for 6k komplett... :-P

Lykke til med å prute ned deler det nesten ikke selges noe av ned fra 12'000 til 6000 Sondre \:D/

Sitter såpass at den ikke kan skyves på min ja, men man trenger jo ikke å skru til strammerne om man ikke vil :)

Den skal kunne skyves frem og tilbake, det er derfor den er fjærbelastet. Jeg dro boltene på den helt til, å da kunne jeg trekke den ut/skyve den inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal kunne skyves frem og tilbake, det er derfor den er fjærbelastet. Jeg dro boltene på den helt til, å da kunne jeg trekke den ut/skyve den inn.

Ok, får teste det når framfangeren er tilbake på bilen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger jo bare leppa, og de festegreiene vel...

Spoiler : 3300

Braketter: 1300+1300+1600

Sålfangeren: 2600 (spesiell en med hull for GT brakettene)

Diverse spesialskruer m/m: >1000kr

Men hva med denne da Sondre, kanksje litt billigere samt enda sjeldnere, fra en spesialversion av 318is, class II spoiler for 318is

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/x/q/0.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får visst ris for å ha for lite bilder her :)

Her er noen fra i kveld, brukte en knapp time på å smøre inn framsetene med leather care en gang til siden de står godt og varmt innendørs nå. )Tok samtidig noen flere av framfangeren).

7i6sr2yikqjy2jb858ti.jpg

4lrau47ii0fznooy7sdu.jpg

ximt7ylb8cbor6vn5kyr.jpg

s5hwmxylrfqj3j1g850e.jpg

8lco2148bnrcxadkqgbd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett en så slitt sidestøtte på en vaderstol før. Han fyren som har slitt den ut må ha vært dritfeit og hatt naglebelte.

Skjønner nå hvorfor du vil bytte den ja.

Det er slik de skal se ut :wink:

ryy51d2wek9yi5l0igar.jpg

Beklager, den var litt stygg, måtte bare terge litt.

Her ser du forresten forskjellen på nakkestøttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett en så slitt sidestøtte på en vaderstol før. Han fyren som har slitt den ut må ha vært dritfeit og hatt naglebelte.

Skjønner nå hvorfor du vil bytte den ja.

Det er slik de skal se ut :wink:

http://images.bimmers.no/files/ryy51d2wek9yi5l0igar.jpg

Beklager, den var litt stygg, måtte bare terge litt.

Her ser du forresten forskjellen på nakkestøttene.

Hehe, har hørt snakk om at den tidligere eieren som hadde den når dette skjedde skylder på en hund, ikke vet jeg. Er bare glad det går ann å skaffe nytt jeg ;)

Ja, dine nakkeputer ser litt tykkere ut enn mine samt at det ser ut som om du har flere sømmer på dine enn mine :)

btw, så jo over snittet velholdt ut interiøret ditt opt, er jo ekstra stas når det er strøkent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke du sende den leppa og det sørover? siden jeg er så snill :-D hehe

Hehe, du mener det ja Sondre :P

Du må vel lete ned i begge hjørnene i penge boka sånn som meg, har noen dyre utgifter nært forestående jeg og gitt;

- Orginale felger, fra 6'000,- ++

- Orginal tårnstiver, 5500,-

- Ny orginal spoiler bak, rundt 11'000,-

Så er bare å spare :P

Angående bakspoilern så har den fått en smell (tror det er en god stund siden, forrige eier viste lite om det) og har sprukket, den er limt sammen igjen men sprekkene i øvre og nedre del vises pga lakken.

Har spurt ett par lakkerere men ingen vil ta på seg å lime + lakke da det mest sannsynelig vil sprekke opp igjen pga vibrasjon og luftmotstand.

Tror nok ikke med den stive prisen det blir første pri. å skaffe ny siden det ikke er noe problem å kjøre med slik det er, annet enn kosmetiskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...