///Mysild Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 heeh... off, blir nok grommere motor før jeg skal ha den på må jo kunne forsvare det å ha den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 heeh... off, blir nok grommere motor før jeg skal ha den på må jo kunne forsvare det å ha den hehe Ingen som har sagt at man må ha GT for å ha GT spoiler, har sett en del non-GT biler som har fått det for syns skyld, og det kler svært godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 heeh... off, blir nok grommere motor før jeg skal ha den på må jo kunne forsvare det å ha den hehe Ingen som har sagt at man må ha GT for å ha GT spoiler, har sett en del non-GT biler som har fått det for syns skyld, og det kler svært godt bak ja, men foran 320en er jo dau nok uten at den trenger masse marktrykk for å gjøre den treigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 heeh... off, blir nok grommere motor før jeg skal ha den på må jo kunne forsvare det å ha den hehe Ingen som har sagt at man må ha GT for å ha GT spoiler, har sett en del non-GT biler som har fått det for syns skyld, og det kler svært godt bak ja, men foran 320en er jo dau nok uten at den trenger masse marktrykk for å gjøre den treigere Hehe Mente fram spoilern da, den bak koster jo ikke stor om man kjøper kopi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 dobbel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 den har jeg jo mangler jo egentlig bare dne justerbare framspolieren utvendig for jeg har "alt" hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 den har jeg jo mangler jo egentlig bare dne justerbare framspolieren utvendig for jeg har "alt" hehe... fant foresten ett bilde med den karbon spoilern du vurderte å kjøpe; Ikke så værst den, men du må vel modde litt for å få den til å passe fint sammen med splitterne eller bytte til rieger fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 ja, men ser at den er litt for lav, hvis ikke må jeg kappe i splitterne hehe... riegerfanger er UAKTUELT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 riegerfanger er UAKTUELT Blitt kresen Sondre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 3, 2009 Share Skrevet Februar 3, 2009 riegerfanger er UAKTUELT Blitt kresen Sondre? det har jeg vel alltid vært hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2009 Har pusset på varmeskjoldene i dag, ble stooor forskjell Før: Etter: Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Thumbs up Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Thumbs up du hadde vel fått det "hakket" blankere? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 Thumbs up du hadde vel fått det "hakket" blankere? hehe Det er vel nokså likt, her er mine (det ene er bare halvferdig, for å vise forskjellen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 4, 2009 Share Skrevet Februar 4, 2009 ja, var ikke så mye forskjell... flink du ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå