Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

heeh... off, blir nok grommere motor før jeg skal ha den på ;-) må jo kunne forsvare det å ha den :-P hehe

Ingen som har sagt at man må ha GT for å ha GT spoiler, har sett en del non-GT biler som har fått det for syns skyld, og det kler svært godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeh... off, blir nok grommere motor før jeg skal ha den på ;-) må jo kunne forsvare det å ha den :-P hehe

Ingen som har sagt at man må ha GT for å ha GT spoiler, har sett en del non-GT biler som har fått det for syns skyld, og det kler svært godt :)

bak ja, men foran :-P 320en er jo dau nok uten at den trenger masse marktrykk for å gjøre den treigere :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heeh... off, blir nok grommere motor før jeg skal ha den på ;-) må jo kunne forsvare det å ha den :-P hehe

Ingen som har sagt at man må ha GT for å ha GT spoiler, har sett en del non-GT biler som har fått det for syns skyld, og det kler svært godt :)

bak ja, men foran :-P 320en er jo dau nok uten at den trenger masse marktrykk for å gjøre den treigere :lol:

Hehe :P Mente fram spoilern da, den bak koster jo ikke stor om man kjøper kopi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har jeg jo ;-) mangler jo egentlig bare dne justerbare framspolieren utvendig for jeg har "alt" hehe...

fant foresten ett bilde med den karbon spoilern du vurderte å kjøpe;

96rm6sx9j9cg4rgq8lpi.jpg

Ikke så værst den, men du må vel modde litt for å få den til å passe fint sammen med splitterne eller bytte til rieger fanger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...