Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Thumbs up :D

Takk :)

Men her må det ikke legges skjul på at inspirasjonen kommer fra pussetrådene dine Tommy ;)

Legg til at jeg helt sikkert kunne fått dem enda finere, men med minus grader i garasjen er det begrenset hvor lenge man sitter å pusser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk foresten tilbakemontert midt delen av eksosanlegget idag, så startet samtidig bilen å lot den gå seg god og varm :)

Oljen ser riktig fin ut (rakk litt kjøring i høst etter oljeskiftet før vintern kom), var dog litt gugg på påfyllingslokket når jeg stoppet den igjen, regner med dette skyldes at bilen har stått i stort sett hele vinter nesten uten å bli startet (desverre) sånn at det har blitt litt kondens. Er jo kaldt i garasjen den står i også. Har aldri vært gugg der tidligere når jag har sett, hverken før eller etter jeg byttet olje i høst så tror ikke dette er noe å bekymre seg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøpe org ratt også?

Jepp.

Kjøp heller rattet fra e30 m3 sport evo(det med semska skinn)

Mye penere og mindre.

Jeg fatter ikke hvorfor de putta det rattet i GT'n org.

Det har jo ikke pupper en gang.

Det får du ikke med airbag, som GT'en skal ha.

Ratte jeg linket til, selges av en "forhandler" å så at det var 2 stk tilgjengelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøpe org ratt også?

Jepp.

Kjøp heller rattet fra e30 m3 sport evo(det med semska skinn)

Mye penere og mindre.

Jeg fatter ikke hvorfor de putta det rattet i GT'n org.

Det har jo ikke pupper en gang.

Enig i at rattet fra e30 m3 er finere, var nær å kjøpe ett til 325'en like før den ble solgt, men som sagt har jo GT'n airbag. Og jeg syns ikke det er noen god løsning og koble bort airbagen, liker å ha ting på stell og det innebærer jo også at den må ha orginal rattet og ikke ett annet bmw ratt med airbag :)

Målet med bilen i mine øyne er jo at den skal tilbake til orginal stand igjen (om man ser bort fra andre fjærer, dempere osv da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøpe org ratt også?

Jepp.

Kjøp heller rattet fra e30 m3 sport evo(det med semska skinn)

Mye penere og mindre.

Jeg fatter ikke hvorfor de putta det rattet i GT'n org.

Det har jo ikke pupper en gang.

Enig i at rattet fra e30 m3 er finere, var nær å kjøpe ett til 325'en like før den ble solgt, men som sagt har jo GT'n airbag. Og jeg syns ikke det er noen god løsning og koble bort airbagen, liker å ha ting på stell og det innebærer jo også at den må ha orginal rattet og ikke ett annet bmw ratt med airbag :)

Målet med bilen i mine øyne er jo at den skal tilbake til orginal stand igjen (om man ser bort fra andre fjærer, dempere osv da)

Skjønner hva du mener, men du kan sette inn dette rattet da.

x2gi8jerk0vf7w65u5x0.jpg

Det kom i GT2. Jeg har ett liggende uten airbag.

Bilen din er tross alt facelift innvendig fra før(passasjerairbag)

Bare en tanke :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

BTW

Om noen vet av noen som har eller har sett noen som selger orginale høydeklosser til GT (og m3 lightweight) så rop ut :)

Altså de klossene man monterer inn mellom øvre og nedre del av GT vingen.

Har ikke lyst på helstøpt replica vinge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...