Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Ang distansestykkene, så enten liker du dem, eller liker du dem ikke, jeg synes de ser utrolig bra ut på bilen, å jeg ville ikke tatt dem av og på hele tiden, monter dem, å la dem stå der. Det er jo litt greit å kunne si til folk som slenger kommentarer om dem, at bilen ble levert slik fra fabrikken.

enig! enten på eller av!

jeg mener PÅ! ^^

Mener selv PÅ, spsielt siden det begynner å bli en del org/u-org class II (GT) vinger å se.

Men har ett dillema da sjønner dere ;)

Dama sier klart og tydelig AV #-o

Og dama har nok ett ord med i laget om en vill det eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo helt og holdent en banebil/prestasjonsbil... så alt som gjør bilen "bedre" bør jo være på, på en bil som dette... :-)

Nja, er ikke helt enig i det Sondre, om vi sammenligner GT'n med 325'n jeg hadde så er det faktisk mye bedre komfort i GT'n, aircondition, seter man sitter skikkelig godt i, bedre kjøreegenskaper (uten at den blir ukomfortabelt), GT'n er enda mer driftsikker (m50 vs s50).

Så selv om den gjør det godt på bane, er det ingen ren "banebil".

Det er jo nettopp dette som er ett av cluene med M3, de er ikke bare gode banebiler, men de fungerer som en over snittet hverdagsbil i tillegg :)

De tar deg med dit du vill, være seg ett banetreff eller en rundtur i Europa.

Men jeg kjøpte ikke GT for å erstatte 325'n. selv om den ville fylt skoene å vell så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy skrev:
Hvis du lar dama bestemme om du skal ha på distansestykkene eller ikke, så er du en skikkelig TØFFELHELT. Det er bare å si til henne at de blir montert, og blir værende der.

Har prøvemontert dem nå, og hun hadde tydeligvis sett for seg noe mye større, var ikke så gæærnt alikevell nå ;)

Men en tøffelhelt er det bare å innse at jeg nok er ja gitt :)

Her er bilder av prøvemonteringen :)

Endret av Olelink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har bilen fått midlertidige felger på, M6 felgene er solgt så når jeg har fått betaling for dem så blir det å finne seg skikkelige felger :)

Endret av Olelink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal vel ta vekk det sorte GT klisteret? :-)

Ikke førsteprioritet da det blir lakk forskjell under meket, men jo, det skal vekk :) Om det senere skal ett merke dit så må det bli nürburgring-bane merket, som betyr at bilen må en tur dit før det kan settes på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrudd litt inni bilen i dag :P

Dama har altid klaget over at hun har fryst på føttene, og etter litt skruing kunne jeg riktig nok konstatere at det ikke var dårlig oppservert ;)

Etter å ha demontert hele hanskerommet viste det seg nemmelig at det nok hadde vært slurv ved siste bytte av filter, for filter dekslet hvor var det? :P

jo det hang på halv tolv som resulterte i at en masse luft rett fra vifta blåste rett ut i fotrommet istede for gjennom filtret og videre gjennom AC anlegget :D

Så nå har ikke bare fotrommet blitt varmere, men det ble natt og dag i luftmengde også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom noen deler igjen i dag. har også vært på skroten å fått tak i en del pent brukte el.kontakter til høydejustering på hovedlys, tåkelyskontakt, blinklyskontakter osv.

Mange av disse som hadde sett bedre dager på GT'n.

Kommer vel noen bilder nå som at fronten er remontert også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...