Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Liten status så langt:

Det som gjenstår på fronten av bilen nå er ny grill-ramme (nyreoppstilling) og nyrer, samtidig skal jeg få lakkert sideblinklysa som nå er svarte.

Bak gjennstår det å få tak i eksos-potte, ser ut til at det blir ny scorpion potte fra Koed evt brukt org potte om jeg kommer over en rimelig en.

Etter hvert skal jeg også få kjørt bilen til noen som får tatt den rusten.

Må også få lakkert riserene til vingen. Må ha en ny baklykt.

Under bilen blir det vel ikke gjort annet enn nye fjærer bak (der den ene fjæra er knekt) evt eibach senkesett (bare fjærer). Er på utkikk etter felger.

Inni bilen er det ikke noe som haster, nytt setetrekk er ikke prioritet siden det er såpass dyrt.

I motorrom skal motor ha nye plugger og når den har fått strekt litt på beina bytter jeg olje+filter igjen. ellers ingenting så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Scorpion STW-M3 bakpotte bestilt fra Koed :)

Har lenge overveid både brukt orginalpotte og ny effektpotte, men nå ble det da altså ny potte. Har sett litt på youtube og virka som det var fin lyd i den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den skal jeg love deg har feeet lyd, hadde den på min gamle 328. og da må du ha vindua nede i hver tunnel og nyte lyden :)

Godt å høre at det er flere her med gode erfaringer med den :)

Har lest mye bra om scorpion sine så blir spennende å få satt den på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke så galt der... men han ruser jo på kald motor på den andre filmen, så tørr vel vedde på at eksosen ikke er varm på denne filmen heller ^^ hehe

Kald motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke så galt der... men han ruser jo på kald motor på den andre filmen, så tørr vel vedde på at eksosen ikke er varm på denne filmen heller ^^ hehe

Kald motor?

ja, på den andre filmen av han, så ruser han bilen når motoren er kald, og da har ikke eksosen blitt ordentlig varm... dette vet du jo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke så galt der... men han ruser jo på kald motor på den andre filmen, så tørr vel vedde på at eksosen ikke er varm på denne filmen heller ^^ hehe

Kald motor?

ja, på den andre filmen av han, så ruser han bilen når motoren er kald, og da har ikke eksosen blitt ordentlig varm... dette vet du jo?

Hvor ser du noe som tilsier at den er kald :-s

Men samma det. Skal ha potta uansett om du syns den bråker eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynnte i kveld (i mangel på annet å gjøre) å oppgradere fra 11-knappers kjørekomp til OBC.

Har hatt det jeg trenger liggende lange men tenkte egentlig å spare dette il en varm fin sommer dag.

Ble sirka halvferdi før det ble lagt inn forslag om kino fra min bedre halvdel, så fortsetter i morgen. Så Watchmen, litt skuffet men samtidig hadde den mange godbiter med skikkelig bra film-effekter og action. Så alt i alt en over snittet bra film :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke så galt der... men han ruser jo på kald motor på den andre filmen, så tørr vel vedde på at eksosen ikke er varm på denne filmen heller ^^ hehe

Kald motor?

ja, på den andre filmen av han, så ruser han bilen når motoren er kald, og da har ikke eksosen blitt ordentlig varm... dette vet du jo?

Hvor ser du noe som tilsier at den er kald :-s

Men samma det. Skal ha potta uansett om du syns den bråker eller ikke.

trenger ikke bli frekk! :lol:

her har du filmen med kald motor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger ikke bli frekk! :lol:

her har du filmen med kald motor!

Har da sett den videoen, men hva er det du ser som tilsier at motoren er kald i den filmen?

med hensyn til erfaring... når eksosen ryker sånn, pleier den somregel ikke å være varm... varm eksos tar livet av den dampen før den rekekr å komme ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...