Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

lykter ikke prioritet :shock: har dere ikke en hogger som kan ha noen lykter (med slitte glass kanskje) så kjøper du bare nye glass :-)

Uansett hva du syns Sondre så syns ikke jeg Hella lyktene er det som skjemmer ut bilen mest. Så nei, de er ikke prioritet, når kameraten min kommer på døra med orginal lyktene sine, da blir de byttet. Har lovt han de lyktene så trekker ikke den lovnaden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble en del penere med den potta gitt :) gleder meg til og se den med orginal lykter, grill og felger. blir litt mer GT igjen da :wink:

Er felger jeg ser etter nå, hovedlyktene forblir nok sånn en stund ennå, skulle bytte dem mot orginale men han er så treig at jeg tar tiden til hjelp :P

grillen tar jeg samtidig som riserne skal lakkes.

aha skjønner :wink: men skal du ha den orginale gamle grilltypen?

Skal ha det som er orginalt på GT ja, altså pre-face grill og pre-face nyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den siste av de to pakkene fra usa i dag, lenge etterlengtet men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves (selv om det skal nevnes at jeg selv måtte ringe tollen å etterlyse pakken) :)

c1h09bhak3bxucnq107s.jpg

gfoz1qnzex4txogwv16z.jpg

u5imuf2vo8q0h6s98y46.jpg

En stk orginal GT vinge, helt strøken stand :)

Denne og riserne sto på samme bil, forøvrig en rimelig strøken og pen US M3 3.0.

Når den er lakkert blir denne satt på istede for den jeg har fra før sammen med riserne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil kjøpe av deg nyrene som er på nå hvis det ikke er av den typen man limer utenpå de org nyrene. Skal hente meg "ny" bil til helga og jeg er allergisk mot krom. Si fra hvis det er aktuelt da.

Jepp, det går ann vettu.

Nei det er ikke no lime-på-greier, det er orginale face-lift nyrer lakket i matt sort :)

De er lakket ja, det var dumt, da kjøper jeg heller nye i plast.

Er litt kresen skjønner du :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny handlerunde hos Koed;

- Ny baklykt (orginal hvit med CC).

- Pre-face nyrer høyre og venstre.

- Pre-face frontstykke (nyreoppstilling).

- Nye sideblinklys, orginale.

- Nye emblem på bagasjeluke og panser.

- Plugger 6stk.

Når denne pakken kommer blir det vel lakkering av nyre oppstillinga, GT vingen, riserne og sideblinklysa.

btw, koselig at så mange er innom og at tråden allerede har passert 20'000 visninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil kjøpe av deg nyrene som er på nå hvis det ikke er av den typen man limer utenpå de org nyrene. Skal hente meg "ny" bil til helga og jeg er allergisk mot krom. Si fra hvis det er aktuelt da.

Jepp, det går ann vettu.

Nei det er ikke no lime-på-greier, det er orginale face-lift nyrer lakket i matt sort :)

De er lakket ja, det var dumt, da kjøper jeg heller nye i plast.

Er litt kresen skjønner du :P

Du er ikke alene om å være det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk besøk i dag gitt, to som ville se på GT'n :)

Koselig det. Fikk da diskutert mangt og selv om det var kaldt så ble det da over en time allikevel

Hehe..

Meg og torgeirb her inne det vettu :D

Kulda var verdt det ;) Strøken bil.. grattis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...