Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

Er ikke noe problem at den ikke er e-merket, man får som sagt utskrevet papirer på understellsnr fra BMW via BMW Norge for en grei pris.

Ellers er det ikke (såvidt jeg vet) noe ekstra i forhold til en vanlig bruktimportert bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe problem at den ikke er e-merket, man får som sagt utskrevet papirer på understellsnr fra BMW via BMW Norge for en grei pris.

Ellers er det ikke (såvidt jeg vet) noe ekstra i forhold til en vanlig bruktimportert bil :)

Hvor mye tar BMW norge for papirene? de koster 100 euro fra tyskland (dekra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe problem at den ikke er e-merket, man får som sagt utskrevet papirer på understellsnr fra BMW via BMW Norge for en grei pris.

Ellers er det ikke (såvidt jeg vet) noe ekstra i forhold til en vanlig bruktimportert bil :)

Hvor mye tar BMW norge for papirene? de koster 100 euro fra tyskland (dekra)

Hehe, BMW Norge tar 2000 #-o

Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har brukt kvelden på å lese over hele tråden din! Må si meg mektig imponert over innsatsen din :) Jeg får vel starte en nøyaktig lik tråd snart jeg også..!

Takk :)

Ja det må du gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vannpumpa kommet, blir ikke å sette den inn i dag da vi i det siste har holdt på å pusse opp badet hjemme noe som tar mye tid ;)

Men nå er den i hus så bilen blir ikke kjørt mer med før pumpa er skiftet iallefall.

3y0lpwsbg1lez3t3zwxo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har bilen fått seg en vask både innvendig og utvendig :)

Begynte innvendig, litt for lenge siden den har fått en omgang med støvsugeren så det så sånn ut før jeg begynte:

gktzvxbrd6qenft1v688.jpg

oyokwwx0lhmw8racga0b.jpg

Men etter en grundig omgang med støvsugeren, interiørcleaner litt banking av matter osv, så det litt bedre ut:

u0gmh26za2e8ajijxox1.jpg

k2gshvosluoy7m5lamtu.jpg

c0s5rvgsdbval0mkufl4.jpg

lkh16jp51hd77dbituc1.jpg

cjx9psl8dfnsauywbirq.jpg

Førermatta ble ikke helt ren, må nok ha en tepperenser på den, bagasjeromsmatta har jeg gidd opp å få helt fin da den nok har en del 10-15 år gamle flekker, men det ser ikke så værst ut iallefall.

Etter innvendig rens sto utendig vask for tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter turen til Frøya ble bilen mildt sagt skitten!

Regnet jo hele turen hjem.

Her er to bilder før vask:

1pa574gczumf95bqdmvy.jpg

gcvevyzoch3rhcinnmsh.jpg

Etter vask:

92exrnjultxi1iv40tvm.jpg

thys37y8e3zzoroct77k.jpg

fte93bvq8qcxclzposdf.jpg

v86d2dfxnhiyuvoasykp.jpg

srrduu77rh1zbufifapv.jpg

Vurderte å polere i dag men etter vask åpenbarte det seg en del bittesmå asfalt-olje flekker, kjørte gjennom en lengre strekning med asfalteringsarbeid på tur til frøya :angry: så nå må det vel kjøpes inn lakkrens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvite stoff matter,er det org eller noe? også hvite!

hadde invistert i mtech matter hadde sett MYE bedre ut! :wink:

Hehe, nei de er ikke de som skal være orginalt i denne bilen, orginalt skal det være velour matter i fargen antrazit (mørk grå), de jeg har nå er lys grå. Det er orginale bmw matter, men den billige varianten (city kaller bmw dem). De er midlertidige da orginale velour matter fra bmw koster en del, disse var svært billige og ser bedre ut en de stygge gummi mattene som lå der når jeg kjøpte bilen. MEN når jeg kjøpte disse var det egentlig ikke denne fargen jeg skulle ha, skulle jo ha mørke grå.

Ang m-tech matter, fine de, har det selv i 520'n min. Men I GT'n vil det vises at de ikke er orginale og da er vitsen borte. Ikke trenger jeg gulvmatter med ///M på heller, holder med de få ///M og ///M3 merkene som er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kanskje det :)

Har en stor klump med medium clay liggende :)

Men mener å ha lest at clayen blir lettere å jobbe med eller virker mer effektivt om man bruker quick detailer i tilleg til vann når man bruker clay??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...