carlhaakon Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Blir mer og mer glad når jeg ser bilen din kommer tilbake til slik den skal være nydelig jobb du har gjort med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Blir mer og mer glad når jeg ser bilen din kommer tilbake til slik den skal være nydelig jobb du har gjort med den Trivelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Fin bil Takk Liker fargen på bilen din Halvor, gjør seg meget godt på e36. Ser du også har satt bort bilen for vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 grise skitne felgene da har du plass og ha den stående i vinter eller? btw så nokså grei(tøff,pen) ut den 520'n også. liker de felgene, hva heter de igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 grise skitne felgene da har du plass og ha den stående i vinter eller? btw så nokså grei(tøff,pen) ut den 520'n også. liker de felgene, hva heter de igjen? Hehe, innsiden eller utsiden du sikter til Ja, har egen garasje til GT'n vettu Joa, begynner å bli fornøyd med 520'n også nå, mangler riktig bakfanger og skinn interiør Felgene er fra RH, husker ikke hva de heter, de er ganske slitne. litt kantkjørt fra en tidligere eier og det har løsnet mye klarlakk fra kanten på bakfelgene. Hadde tenkt å prøve å pusse dem opp i vinter, men har lyst på noen andre felger på den som en forandring så får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Fin bil Takk Liker fargen på bilen din Halvor, gjør seg meget godt på e36. Ser du også har satt bort bilen for vinteren. Har gjort det gitt e36 er ikke glad i salt, så like greit å sette den bort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 grise skitne felgene da har du plass og ha den stående i vinter eller? btw så nokså grei(tøff,pen) ut den 520'n også. liker de felgene, hva heter de igjen? Hehe, innsiden eller utsiden du sikter til Ja, har egen garasje til GT'n vettu Joa, begynner å bli fornøyd med 520'n også nå, mangler riktig bakfanger og skinn interiør Felgene er fra RH, husker ikke hva de heter, de er ganske slitne. litt kantkjørt fra en tidligere eier og det har løsnet mye klarlakk fra kanten på bakfelgene. Hadde tenkt å prøve å pusse dem opp i vinter, men har lyst på noen andre felger på den som en forandring så får se hehe, mente innsiden. når jeg hadde de så innsiden alltid like ren ut som utsiden.. ikke gnikket på få fanger, noe annet når lunde(slappisn) hadde de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 grise skitne felgene da har du plass og ha den stående i vinter eller? btw så nokså grei(tøff,pen) ut den 520'n også. liker de felgene, hva heter de igjen? Hehe, innsiden eller utsiden du sikter til Ja, har egen garasje til GT'n vettu Joa, begynner å bli fornøyd med 520'n også nå, mangler riktig bakfanger og skinn interiør Felgene er fra RH, husker ikke hva de heter, de er ganske slitne. litt kantkjørt fra en tidligere eier og det har løsnet mye klarlakk fra kanten på bakfelgene. Hadde tenkt å prøve å pusse dem opp i vinter, men har lyst på noen andre felger på den som en forandring så får se hehe, mente innsiden. når jeg hadde de så innsiden alltid like ren ut som utsiden.. ikke gnikket på få fanger, noe annet når lunde(slappisn) hadde de Må nok skaffe meg en slags sterk felgrens, for det du ser på bildet er ferdig vasket, får ikke bort mer med såpe og wash-mit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Flott bil, godt du tar vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Flott bil, godt du tar vare på den Takk, kjekt å høre Nå er jo ikke din så aller værst heller da Hadde ikke fått med meg at du hadde byttet deg opp til CSL heller jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Flott bil, godt du tar vare på den Takk, kjekt å høre Nå er jo ikke din så aller værst heller da Hadde ikke fått med meg at du hadde byttet deg opp til CSL heller jeg Angående rengjøring av felgene: Eg brukte silicon fjerner på felgene og polering etterpå det blei bra det altså. Det er asfalten som eg syns er litt vond å få av. Også felgrens hjelper. men den blir så fort tom,vist det er ein veldig tilgriset felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Angående rengjøring av felgene: Eg brukte silicon fjerner på felgene og polering etterpå det blei bra det altså. Det er asfalten som eg syns er litt vond å få av. Også felgrens hjelper. men den blir så fort tom,vist det er ein veldig tilgriset felg. Noted and to be tested Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ser ut som bilen har havnet hos riktig eier ja En slik grombil fortjener litt stell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Regner med du fjerner all rusten også i løpet av vinteren? Så på vaskebildene at den hadde fått noen bra angrep... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå