Gå til innhold

BMW M3GT #109


Olelink
 Share

Anbefalte innlegg

grise skitne felgene da :o:shock::P

har du plass og ha den stående i vinter eller?

btw så nokså grei(tøff,pen) ut den 520'n også. liker de felgene, hva heter de igjen?

Hehe, innsiden eller utsiden du sikter til :P

Ja, har egen garasje til GT'n vettu :)

Joa, begynner å bli fornøyd med 520'n også nå, mangler riktig bakfanger og skinn interiør :)

Felgene er fra RH, husker ikke hva de heter, de er ganske slitne. litt kantkjørt fra en tidligere eier og det har løsnet mye klarlakk fra kanten på bakfelgene. Hadde tenkt å prøve å pusse dem opp i vinter, men har lyst på noen andre felger på den som en forandring så får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grise skitne felgene da :o:shock::P

har du plass og ha den stående i vinter eller?

btw så nokså grei(tøff,pen) ut den 520'n også. liker de felgene, hva heter de igjen?

Hehe, innsiden eller utsiden du sikter til :P

Ja, har egen garasje til GT'n vettu :)

Joa, begynner å bli fornøyd med 520'n også nå, mangler riktig bakfanger og skinn interiør :)

Felgene er fra RH, husker ikke hva de heter, de er ganske slitne. litt kantkjørt fra en tidligere eier og det har løsnet mye klarlakk fra kanten på bakfelgene. Hadde tenkt å prøve å pusse dem opp i vinter, men har lyst på noen andre felger på den som en forandring så får se :)

hehe, mente innsiden.

når jeg hadde de så innsiden alltid like ren ut som utsiden.. :wink:

ikke gnikket på få fanger, noe annet når lunde(slappisn) hadde de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grise skitne felgene da :o:shock::P

har du plass og ha den stående i vinter eller?

btw så nokså grei(tøff,pen) ut den 520'n også. liker de felgene, hva heter de igjen?

Hehe, innsiden eller utsiden du sikter til :P

Ja, har egen garasje til GT'n vettu :)

Joa, begynner å bli fornøyd med 520'n også nå, mangler riktig bakfanger og skinn interiør :)

Felgene er fra RH, husker ikke hva de heter, de er ganske slitne. litt kantkjørt fra en tidligere eier og det har løsnet mye klarlakk fra kanten på bakfelgene. Hadde tenkt å prøve å pusse dem opp i vinter, men har lyst på noen andre felger på den som en forandring så får se :)

hehe, mente innsiden.

når jeg hadde de så innsiden alltid like ren ut som utsiden.. :wink:

ikke gnikket på få fanger, noe annet når lunde(slappisn) hadde de

Må nok skaffe meg en slags sterk felgrens, for det du ser på bildet er ferdig vasket, får ikke bort mer med såpe og wash-mit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, godt du tar vare på den :wink:

Takk, kjekt å høre :)

Nå er jo ikke din så aller værst heller da =P~;)

Hadde ikke fått med meg at du hadde byttet deg opp til CSL heller jeg :whistle:

Angående rengjøring av felgene:

Eg brukte silicon fjerner på felgene og polering etterpå det blei bra det altså. Det er asfalten som eg syns er litt vond å få av. Også felgrens hjelper. men den blir så fort tom,vist det er ein veldig tilgriset felg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående rengjøring av felgene:

Eg brukte silicon fjerner på felgene og polering etterpå det blei bra det altså. Det er asfalten som eg syns er litt vond å få av. Også felgrens hjelper. men den blir så fort tom,vist det er ein veldig tilgriset felg.

Noted and to be tested :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...